2011/10/02

與姊妹們又影又玩的一輯相

寫寫吓Blog又要寫番結婚前既嘢啦(真係時空交錯), 其實呢輯相一早就想share出嚟, 但係一直都懶未寫, 終於係呢個十.一假期寫啦!

呢輯相係我結婚前幾日影架, 呢幾個好朋友係移民咗去加拿大既時候識, 大家不知不覺都已經識咗18年一齊過咗唔少開心及唔開心既日子.  自從highshcool之後, 大家都分散咗去唔同既地方讀U, 而畢業之後, 就大家又搬咗去唔同既地方住啦, 所以呢幾年真係要有喜慶事先可以嚟過Reunion.

而我既大日子就做就我地呢一次既reunion, 其中兩位姊妹就分別係美國及加拿大番嚟, 雖然仲有一位未能夠Attend, 但係真係好多謝大家既心意呢.

而既然咁難得可以一聚,  不如大家影番輯相作留念啦玩吓, 而齋影我地4個大人好似dry咗啲又唔夠記念性呢, 不如帶埋其中兩位好姊妹既BB一齊影啦, 好玩啲呢.

輯相係我之前影Pre-wedding既Luva Production度影,影既package係用類似family photo既型式.

真係thank you晒阿石同Andrew, 因為要幫我地4個大人化到靚一靚都用咗阿石唔少時間, 而Andrew就好俾耐性幫BB影相(你知影BB係幾咁難架啦), 再加埋我地呢班搞事分子, 真係玩多過影呢!!




呢張係我其中一張既"飛佛", 因為BB同我個Friend既表情真係交足戲呀! 

希望下次有機會再影既時候, 我地5個可以齊晒人, 仲要加埋我地既仔仔女女, 咁就好啦!!!!

3 comments:

  1. nice ar~!!女仔要維繫感情真係唔易,恭喜你有班好姊妹~ ^^
    [版主回覆10/03/2011 23:34:54]thanks you ah!!!真係好難得呢,,所以真係會好好珍惜呀,,,

    ReplyDelete
  2. 咁多年朋友真係好難得!
    [版主回覆10/04/2011 22:53:23]其實佢地都已經係自己既半個家人啦, 真係好興慶有如此既friends呢,,,,^_^

    ReplyDelete
  3. 傻瓜‧菲10/04/2011 9:53 PM

    好特別呀....輯相既意義比起本身靚唔靚更重要....當然輯相影得靚...你地 6 個主角都好靚喇~~
    [版主回覆10/04/2011 22:57:09]係呀, 我相信N年之後再攞出嚟睇, 個感覺會好得意, 或者到時相內既BB都已經大個, 佢地會覺得"呢班Auntie係咪傻架, 玩到無嘢好玩, 仲要玩埋bb既我地!!!"

    ReplyDelete