2011/11/27

♫Oh 聖誕樹♫

Oh 聖誕樹, 托它歸家, 我阿媽話幾靚架

雖然而家只係11月尾, 但係莎拉同謝菲都已經急不及待開始佈置係屋企啦! 上年因為忙住搞結婚, 所以屋企都無咩點佈置! 今年一開始就想早啲買翻棵聖誕樹呢(早買早享受呀). 早兩年係log on見過啲新款光纖聖誕樹就念念不忘, 但係log on真係貴到無朋友呢, 所以當然唔會幫襯佢呢.
最後我地就係旺角托咗棵5呎高既光纖+LED聖誕樹, 之後就再係太子繽紛買咗啲裝飾品.


辛苦晒謝菲, 係旺角托住棵機番屋企呢, 呢個係你"力"既表現時刻呀!

登登登登,,,,,,簡單已陸重既亮燈儀式, 好靚呢.

除咗聖誕樹, 我地仲放咗隻聖誕鹿係樹底呢.

而係旁邊既係咩嘢?!! 其實係聖誕倒數朱古力, 由12月1日開始, 每日開一格埋面有一粒朱古力, 直至到24日呀!!! heehee, 呢個朱古力倒數都係莎拉同謝菲既"那些年"回憶呀! 

14 comments:

  1. 令令令!好有聖誕氣氛!
    可惜家有百厭兔,咩都咬。所以與聖誕樹無緣。
    我唔會放棄嘅,揾緊小飾物佈置小窗台
    成功咗放上blog,hehe
    [版主回覆12/02/2011 19:02:25]最鍾意一到節日時將屋企整到有啲氣氛呢, 好彩而家仲未有動物或小朋友所以先可以整聖誕樹咋!

    ReplyDelete
  2. 整棵聖誕樹係屋企,即時拎屋內充滿聖誕氣氛!!
    [版主回覆12/02/2011 19:03:27]係呀, 屋企整得有氣氛, 人都開心啲呀!! ^o^

    ReplyDelete
  3. 傻瓜‧菲11/28/2011 8:26 PM

    有聖誕樹o係屋企....真係好有氣氛ga....睇到都開心d~
    [版主回覆12/02/2011 19:05:00]無錯呀, 間多個節日, 我最鍾意就係xmas啦, 所以屋企整得靚靚, 人都會開心啲呢!!

    ReplyDelete
  4. 你呢棵聖誕機好令呀! D燈仔好大呀! 有門咁高咪好大棵囉~~
    [版主回覆12/02/2011 19:06:18]heehee, 其實棵聖誕樹得5呎, 但係因為影相時"低"炒上去, 所以錯覺好似好大棵呢,,,

    ReplyDelete
  5. 好令呀~~即刻勁有christmas mood~
    [版主回覆12/02/2011 19:07:00]屋企有啲xmas decoration, 人都開心啲架,,,,^o^

    ReplyDelete
  6. 嘩, 真係好有聖誕氣氛呢! so happy!!!
    [版主回覆12/02/2011 19:11:51]聖誕係my"飛彿"festival呢, 所以有啲decoration係屋企真係會開心啲架!!!!

    ReplyDelete
  7. ❤木木子❤12/02/2011 10:55 AM

    好有心機呢~~ 睇黎我都係時候佈置下, 哈哈~!
    [版主回覆12/02/2011 19:12:56]heehee, 而家都12月頭呢, 都係時候啦!!!!! 整啲xmas decoration, 人都開心啲呢,,,

    ReplyDelete
  8. samsamdandan12/03/2011 9:23 PM

    好靚呀,家中有聖誕樹真有氣氛,正呀 ^^
    [版主回覆12/04/2011 11:22:12]加棵聖誕樹真係立刻令屋企變得好Warm晒架,,,,

    ReplyDelete
  9. 我老公都想買,不過屋企有兩隻衰貓...都係唔買好了...有左樹樹真係好有氣氛哩...
    [版主回覆12/04/2011 11:24:55]我媽咪屋企個邊又係有隻貓貓, 所以整唔到聖誕樹呢, heehee, 所以自己屋企未有小朋友或小動物就可以整聖誕樹呢, 有棵聖誕樹真係立刻feel到啲氣氛架,,,

    ReplyDelete
  10. 真係好 sweet , 好 warm呀!我都希望自己屋企可以咁有 xmas 氣氛呀!
    [版主回覆12/04/2011 11:26:17]有聖誕樹真係立即好有氣氛架, 你都快啲佈置吓啦, 個人見到都開心啲呢,,,^o^

    ReplyDelete
  11. 貓女 ✿◕‿◕。 kATHy12/06/2011 10:26 PM

    我都整0左棵 :p hehe...
    [版主回覆12/08/2011 22:18:23]你個棵好大好靚呢,仲好平呀,,,淘得好呀!!!

    ReplyDelete
  12. 菲比小妹12/11/2011 2:33 AM

    好大棵聖誕樹呀!我買咗迷你版咋!
    [版主回覆12/11/2011 22:37:25]大細都唔緊要呢, 最緊要有一棵聖誕樹就成個屋企當堂有氣氛啦

    ReplyDelete
  13. 你棵聖誕樹真係好大棵呢~
    間屋即時有晒聖誕氣氛 ^^
    [版主回覆12/13/2011 21:11:40]heehee, 角度影起相時好似好大棵咋,,,不過無論大或細, 有一棵聖誕樹係屋企就當堂有氣氛呢,,,

    ReplyDelete
  14. 棵聖誕樹真係好大棵,好有聖誕氣氛!!
    [版主回覆12/17/2011 11:22:23]heehee, 真情棵聖誕樹唔係真係好大架咋, 不過一著燈就好有christmas fee呀!

    ReplyDelete