2011/12/04

我們的第13個年頭

Dearest B,

呢幾年既12月4日, 我都要用手指去算一算我地今年係第幾年既拍拖週年, 因為已經十隻手指都數唔晒啦, 唔覺唔覺原來已經係第13個年頭啦. 上年呢個時候我仲係以女朋友既身份去寫咗一卦信俾你. 而今年已經係用陶太既身份去寫呢卦信給你.

能夠一起13個年頭, 真係一啲都唔容易, 回想當中都經過唔少既考驗及挑戰, 無驚無險都可以與你一齊去到結婚呢一個人生新既一頁, 成為你的陶太.

感激上天能夠給我遇上你, 因為你除了係我既情人,又係我既soul buddy, 哈哈哈, 最正係你係我既奴隸獸呀(!!!!)

感激你同一時間能包容我呢個有時會化身為野蠻人既我, 但另一方面你都繼續種容我呢個小霸王!

感激你係過去既一年裡面, 陪伴著我一起渡過無論係開心或傷心既時刻!

感激你用心帶給我無限既開心及驚喜Moment!

有了你便足夠啦!!! Love you....8!!!!

xoxo,
b

11 comments:

  1. 傻瓜‧菲12/04/2011 1:13 PM

    13 個年頭真不容易....繼續SWEET SWEET下去呀!!!! 快D有陶小B一齊慶祝14個年頭喇~~~
    [版主回覆12/06/2011 19:03:48]菲, Heehee,,,,,,,有隻龍B呢個idea都唔錯呀, 誠你貴言啦!!!!

    ReplyDelete
  2. 睇到都好冧吖,十三個年頭,羡慕死人啦,真係好難好難,難得你地仲咁恩愛,佢仲繼續咁錫你繼續係你奴隸獸!真係好正;‘p。希望你地過多幾十個十三年都係咁恩愛!甜到爆每一天
    [版主回覆12/06/2011 19:17:23]13年其實都好快就過呢, 我相信你同honey都會好似我地咁, sweet sweet每一天呀!!!!

    ReplyDelete
  3. 好sweet, 好幸福呀~~
    [版主回覆12/06/2011 19:18:55]我呢啲係c9仔, 真係好容易就滿足, 所以先會覺得幸福呢,,

    ReplyDelete
  4. So sweet,祝你們永遠幸福快樂!
    [版主回覆12/06/2011 19:21:38]艾利絲, 多謝你既祝福呀,,,,,大家都要永遠幸福快樂呀!!!^o^

    ReplyDelete
  5. SWEET SWEET!!
    就黎結婚週年紀念 LOR BOR 你地!:)
    咁快又一年喇~
    [版主回覆12/06/2011 19:22:51]阿石, 真係話咁快又好快一週年結婚紀念啦, 時間真係唔覺唔覺呢,,,,^o^

    ReplyDelete
  6. so sweet,祝你有地永遠都咁sweet..幸褔..
    [版主回覆12/08/2011 22:32:39]sammy, 多謝你既祝福呀,,,,^o^

    ReplyDelete
  7. 日後仲有好多個13年,仲有唔少子子孫孫一起慶祝添~
    祝enjoy small family(at this moment)^3^
    [版主回覆12/10/2011 11:54:52]Tata, 多謝你呢, heehee, 真係希望有好多好多既13年呢,,,,

    ReplyDelete
  8. Sweet!~~~ 祝你地永遠都咁甜甜蜜蜜~~
    [版主回覆12/10/2011 11:57:58]小小, 多謝你呀, 我都祝你一樣sweet sweet forever呢,,,

    ReplyDelete
  9. 甜到漏呀~
    [版主回覆12/10/2011 12:00:33]哈哈, nicole, 真係甜到飯都唔駛食啦,,

    ReplyDelete
  10. 恭喜呀~
    13年真係唔容易走呢
    祝你地繼續甜甜蜜蜜,幸福幸福~
    [版主回覆12/13/2011 21:14:45]多謝你呀, CC, 大家都要同另一半Sweet sweet forever呀!!!

    ReplyDelete
  11. 陳太,早安!12/15/2011 11:09 AM

    so sweet~~~~一直幸福下去啊^^
    [版主回覆12/17/2011 11:23:12]多謝你既祝福呀, 陳太!!!!

    ReplyDelete