2012/01/14

咖哩雞肉酥皮角(附食譜)


除夕當日House party, 莎拉就整咗呢個"咖哩雞肉酥皮角", finger food 一件件容易食, 乾手淨腳, 最啱係party度食呢.

之前以為好難整, 但係其實好容易, 只係要花啲時間去包啲咖哩角, 不過真係大人細路都咁鍾意呢.

個酥皮當然唔需要自己去整啦, 去買現成就得啦, 我今次就係用一隻Pampas牌子既Fillo Pastry, 一包有20張薄酥皮, 好大張架, 一盒都可以分幾次用呢, 可以係大型超市或賣蛋糕材料既shop都有.

材料:免治雞肉 1磅
薯仔 1個
洋蔥 1個
咖哩醬 適量
Pampas牌子既Fillo Pastry 數張

牛油 適量(掃薄酥皮用)
雞蛋 1隻

涵料做法:
1) 洋蔥切粒及薯仔切細粒
2) 先炒香洋蔥及咖哩醬(約2湯匙), 之後加入免治雞肉炒香, 最後加入
薯仔.
3) 加少少水煮, 直至薯仔已煮"林", 可以輕易一壓就成薯泥.
4) 最後加鹽調味.
5) 最好可以係
前一晚整定涵料, 放入雪櫃雪凍, 放便到時包咖哩角.

包角做法:
1) 先溶牛油
2) 工作枱上灑上麵粉, 先放2張薄酥皮, 之後掃上
牛油溶液, 再放2張薄酥皮, 然後再掃上牛油溶液, 如是者, 疊起6片酥皮
3) 將已疊至6層的酥皮, 切成細少正方形(約3"X3")
4) 將涵料放在正方形中間, 之後4邊掃上蛋液, 打斜角對疊, 壓實邊位, 最後在酥角面掃上蛋液.

5) 焗爐預熱180度,  焗15分鐘, 趁熱食, 好香脆架!!!!

4 comments:

  1. 嘩~~好耐無黎探你啦~~一入黎見到呢個搞到我好鬼肚餓添~~^^
    [版主回覆01/19/2012 17:20:55]呢啲小食, 真係一見到就好想食呢,,,,!!!

    ReplyDelete
  2. 傻瓜‧菲1/14/2012 10:23 PM

    finger food最o岩呀....好味喎
    [版主回覆01/19/2012 17:21:38]Finger food除咗好食之前, 仲會食極都唔知飽呢!!!

    ReplyDelete
  3. yummy yummy!!
    [版主回覆01/19/2012 17:22:05]香口既finger food, 幾時都係最好味呀!!!

    ReplyDelete
  4. so yummy!! need to try to bake sin. Thank u for teaching
    [版主回覆01/19/2012 17:23:17]you are welcome!!!! ^0^

    ReplyDelete