2012/01/12

窩心午餐-第一腸粉專賣店

星期五下午, 莎拉同謝菲都off, 唔駛返工, 就當然搵啲好嘢食啦. 呢一排天氣凍得要命, 最好莫過於食啲暖笠笠既嘢食. 諗起之前啱啱被"米芝蓮"推介係太子既"第一腸粉專賣店", 不如就會一會佢啦.

星期五1PM時候, 沒有長長既人龍, 我地只係等一張檯, 等10分鐘就有檯啦.
店內好細, 我諗最多都係可以座30人, 所以大家都要座得比較親蜜呢.
之前已經聽聞過佢個粥同腸粉係最出色, 所以我地就已經一早決定食咩啦!

我地兩個人, 一人一碗"菜乾鴨腎豬骨粥", 天寒地凍食番碗熱辣辣既粥真係好鬼窩心架. 個粥好綿, 啲鴨腎切成一絲絲, 一啲都唔會覺得難食呢. 最正係舊豬骨呀, 因為啲豬骨係醃咸過架, 成碗粥好有home feel呢, 就有如兒時婆婆煲既粥一樣!

我地仲叫咗3碟腸粉, 分別係"薑汁豬潤拉腸", "招牌第一拉腸"及"牛肉拉腸拼叉燒拉腸". 所有腸粉都係$19, 如果雙拼就$24. 價錢嚟講就真係唔算平, 未加價前, 腸粉都係$15咋, 不過名氣效應, 紅咗就自然會加貴呢!
講番啲腸粉先, "薑汁豬潤拉腸"真係做得唔錯, 啲豬潤切成薄薄既, 所以啲豬潤熟得呢又唔會好"鞋"呀! 食落啲豬潤仲有薑汁味呢, 咁就可以僻咗啲內臟味呀, 所以怕薑既人都應該食到呢. 至於個腸粉皮其實唔係真係好滑好薄, 食落仲會有少少"張"口, 不過整體嚟講都可以呢.

至於個"招牌第一拉腸"就係呢個鋪獨創, 涵料係"肉燥及菜脯粒", 食落帶偏甜, 都幾好味, 同幾有特色. 係一個唔錯既選擇呀!

最後就係"牛肉拉腸拼叉燒拉腸"啦, 叉燒腸就真係一般啦, 可能因為涵料係叉燒, 真係無咩特別可言, 至於個牛肉腸就有啲特別, 出面食開既牛肉腸好多時都係啲碎牛肉帶陳皮味, 而呢度既牛肉腸係用手切牛肉呢, 食落唔會好似出面個啲有陣梳打醃過既味道, 讚呀!!!!!
如果大定行過呢間鋪頭, 又唔駛等太耐位, 可以不防一試呀!!!!

4 comments:

  1. 下次要去試吓先!~ ^^
    [版主回覆01/14/2012 11:38:02]人龍唔長都真係要試試!!!

    ReplyDelete
  2. 呢間成日都好多人呀
    [版主回覆01/14/2012 11:38:56]星期六, 日就真係多人到離晒譜, 所以真係平日去會好啲呀!

    ReplyDelete
  3. 傻瓜‧菲1/13/2012 2:02 PM

    想試呀~~之前睇電視介紹過...已經心郁郁....搵次要返去俾個quota第一腸粉喇!
    [版主回覆01/14/2012 11:40:19]自從"米芝蓮"推介後, 就成日上電視呢, 你下次設香港, 要試試呀, 不過最好係平日呀, 如果唔係有排等位呢,,,,

    ReplyDelete
  4. 有次星期六同老公上長水遠去到, 成十幾日排緊隊呀! 我地冇得食放棄喇........有機會平日去下先!
    [版主回覆01/14/2012 11:41:34]間鋪好細呢, 所以十幾人等位, 真係有排等呀, 平日去就真係差好遠呢,,,,我都係等咗10分鐘咋

    ReplyDelete