2012/01/07

除夕茶點會

呢一排真係懶到無朋友呀, 個blog就嚟發毛啦, 成十幾日都唔update, 莎拉真係懶到出汁啦. 2012年啦, 新一年新開始, 就由除夕個日講番起啦.

除夕當日, 謝菲約咗幾個係Highschool既舊同學上嚟屋企玩"下午茶potluck" ! 真係好耐都無試過玩potluck啦, 每個人都準備一款食物.


作為主場既我就準備咗啲好colorful既餐具及杯, 配合番我地呢個"同學茶點會"既theme.  
雖然係下午茶, 但都好豐富呀, 有sushi, 經典菠蘿腸仔, 芒果布丁, 莎拉就整咗個咖哩雞肉角. 
成班朋友仔, 飲吓食吓傾吓計就過咗個new year eve既下午啦!!! 

3 comments:

  1. Pandora 香傭講法文1/08/2012 5:38 AM

    d杯好colorful! Happy 2012
    [版主回覆01/08/2012 10:33:21]Heehee, 似唔似幼稚園啲茶點杯呢?!!! 大家咁話, happy 2012呀!!!

    ReplyDelete
  2. ka ka(金金一族)1/10/2012 11:53 AM

    餐杯好靚,好colorful…….
    (Friendship Forever)
    [版主回覆01/13/2012 00:10:21]Ikea呢套餐具真係colorful得好吸引呢, 用嚟食嘢特別開心

    ReplyDelete
  3. Happy 2012!!
    [版主回覆01/13/2012 00:09:34]2012年新開始, 大家都要有一個開心2012呀!!!

    ReplyDelete