2012/03/30

與陶寶B一起的日子- WK23

到咗WK23啦, 基本上所以重要既檢查(唐氏綜合, 驗血及BB結構)都已經做咗, so far全部都合格啦, 而懷孕既過程都已經行咗一半啦, 所以而家呢個時期可以輕輕鬆鬆enjoy陶寶B係莎拉肚內既一舉一動. 除咗莎拉會同陶寶B唱歌之前, 謝菲都開始同陶寶B溝通啦, 佢既大會指定歌曲就係"London Bridge Is Falling Down", 每次謝菲同陶寶B講嘢, 陶寶B好多時都會即時踼踼架(反而莎拉唱歌時就無嘢反應呢), 之前睇過啲育嬰書, 原來BB對沉實既聲音係會有較大既反應架, 所以聽到男性既聲音係會較大反應架. 而家個肚越嚟越大, 哈哈哈, 都有成34"啦, 有時夜晚沖完涼好無聊既時候, 莎拉會望住個肚, 等陶寶B踢踢郁郁時, 就會見到個肚皮郁一郁架啦, 真係好得意呢.

因為都接近6個月啦, 而廣華個邊既產前講座最快都要排到6月先有得上堂(仲要如果好彩book到), 所以謝菲就話不如出去上啲俾錢既產前班啦, 因為去到6月先上的話, 我個肚到時都已經好大, 又辛苦又唔方便架!

最後就搵到以下呢幾間有產前班:

(A) 循道衛理楊震社會服務處 (http://fhe.yang.org.hk/course.php?nid=4)
Course: 嬰兒護理課程 (廣東話授課)
堂數: 3堂, 每堂2小時30分鐘
收費: 好似約~$720(夫婦二人)

(B) BB Care (http://www.bbcare.hk/)
Course:準爸媽產前產後工作坊
堂數: 4堂, 每堂2小時15分鐘
收費: $1080 (夫婦二人)


(C) Baby Planner (http://www.babyplanner.hk/chi/index.html)
Course:新手爸媽育兒實習課程
堂數: 4堂, 每堂2小時
收費: $980 (夫婦二人)

(D) HKMDC 香港人才培訓中心  ( http://www.hkmdc.org/index.html )
Course:"自己做陪月"產前工作坊
堂數: 4堂, 每堂2小時
收費: $980 (夫婦二人)

(E) Union Hospital 仁安醫院 ( http://www.unionwomancare.org/od02.php )
Course:產前講座
堂數: 6堂, 每堂1小時30分鐘
收費: $950 (夫婦二人)

首選係循道衛理楊震社會服務處. 點知5月份既course已經full晒啦, 哎哎哎, 我以為結婚既planning就要早, 點知原來BB嘢都要早啲Book呢, 莎拉真係想像得到第時陶寶B上Playgroup, 上nursing school, 上幼稚園全部都要爭呀!!!!
 
好多course 4月份都full咗呢, 而個個選擇好似都差唔多, 所以就最後揀上堂地點及時間啦,最終莎拉就報咗BB Care既準爸媽產前產後工作坊, 報名既時候先知原來仲另送"健康媽寶篇之優「生」養胎大全"呢一個course, 唔好理啦, 有course就上啦, 加上見到佢好似有好多free gift呢, wakaka, 到時點都要攞多啲samples呀!!!


12 comments:

  1. 李太.大頭蝦3/30/2012 10:54 AM

    如果4月book,6月先有得上(廣華)
    [李太.大頭蝦回覆04/02/2012 16:19:57]我都係甘諗,難得一個月一次又入到,報左先算
    產前護理,我諗諗下都係吾報,7月尾生,仲產前?都過曬拉.如果有產後就報,不過full曬.
    (報咗同一個名既course, 所以就會顯示為"你已報讀同類課堂")no~~~~~我一登入已經係,都未揀,所以覺得怪~
    雅培我都報左(上午),希望今次抽中拉,
    [版主回覆04/02/2012 14:44:44]我報啲堂都係同係一樣, 不過我都報埋16/6個堂產前護理, 唔埋咁多啦, 報咗先選啦. 我諗因為已經報咗同一個名既course, 所以就會顯示為"你已報讀同類課堂"呢. 我都報咗29/4 (1pm-4pm)個雅培講座呢, 你報唔報到呀?!
    [李太.大頭蝦回覆04/02/2012 12:52:20]我岩岩上fb見媽媽會話今日都可以book,即刻放低d野上去,有d按吾到((你已報讀同類課堂),有d按到(參加到),y??
    我報左4個.2/6,9/6同30/6(2堂)
    [版主回覆04/02/2012 12:35:21]我今朝聽住電台報時9am就立即log-in, 我今次可以book齊啲course(total5個), 用咗3分鐘, 見住啲course由每班約100人, 係4分鐘內只剩下20人, 好誇張呀, 真係人都癲呀!!!!!!好似只有廣華先咁誇張呢...真係好大壓力
    等我睇吓雅培先,,,,
    [李太.大頭蝦回覆04/02/2012 10:47:38]唉~我準時9點上吾到,跟住入到去已經full曬,5min炸~幾誇張
    有無甘好聽呀?
    好似搶金甘d人.
    係拉,雅培又有講座拉,上去睇睇full左未?
    [版主回覆03/31/2012 12:47:49]我已經set咗alarm聽日一早爬起身啦,,,
    [李太.大頭蝦回覆03/31/2012 12:28:14]係~所以聽日大家又要爭
    [版主回覆03/31/2012 12:08:30]廣華啲產前班真係嚴重不足呢, 每一個COURSE一個月先得一堂, 仲要係短時間(2HR內)俾人BOOK晒呢,,,真係遲一步都唔得呀!

    ReplyDelete
  2. ❤木木子❤3/30/2012 11:13 AM

    請問呢d 產前班同公家醫院果d 有分別嗎?
    [版主回覆03/31/2012 12:18:51]我未上過公家醫院果啲呢, 不過呢啲私人既COURSE好多都係少班教授, 同埋會有啲dummy baby俾你practice呢, 所以hands-on experience會多啲, 等我上完第一堂就再同你share吓啦

    ReplyDelete
  3. 連原本可以享有到既福利都無,婚後都仲係要爭~~~
    [版主回覆03/31/2012 12:20:33]係啦, 今年真係好多bb呢, 所以我諗政府可能配合唔到呢, 香港地真係咩都要爭呀!!!!

    ReplyDelete
  4. 香港地真係咩都要爭!你要想定幼稚園了,朋友話一攞出世紙就要報名
    [版主回覆03/31/2012 12:46:17]真係搞到會好緊張呢, 本來想relax啲去plan, 但睇怕都唔可以啦,

    ReplyDelete
  5. 香港地真係咩都要爭!人都癲!!
    [版主回覆03/31/2012 12:47:15]真係好鬼c癲呢, 真係未出世已開始爭啦....無奈!!!

    ReplyDelete
  6. 你有冇買雅培媽媽喜康素飲呀? 佢有個free course 上你可以試下報https://www.abbottmama.com.hk/mamas/
    [版主回覆04/03/2012 10:45:32]我報咗29號呀!!! 1-4pm
    [Mrs. Sun回覆04/02/2012 23:19:21]我都報咗15號, 1-4pm
    [版主回覆04/02/2012 19:20:32]我無飲開雅培媽媽喜康素飲呀, 不過而家雅培係4月份有講座呀, 我都立即報咗呀!

    ReplyDelete
  7. 睇住BB係胎入面一天比一天成長真係好奇妙~~ 嘩, 依家未出世已經開始爭, 令人好頭暈~~ 之後仲有排爭~~ 媽媽, 加油!
    [版主回覆04/02/2012 19:22:25]之前聽啲媽媽講BB係肚入面有幾得意, 但當時真係完全無同感呢, 都而家自己親身經歷, 就真係絕對贊成呀!

    ReplyDelete
  8. Son Cheung 正 義4/01/2012 3:05 PM

    ♥ ~ 祂 要 祝 福 關 懷 您 們 ~ ♥

    ReplyDelete
  9. 你好呀!!黎我個BLOG睇下啦...有好多自家制羊毛飾品呀!!!^^

    ReplyDelete
  10. 雅培媽媽喜康素果個就o甘 join 就得架啦 ~ free 同有 gift 架 ~
    [柑柑回覆04/03/2012 18:28:24]好似話第一次 JOIN 易中D架!
    [版主回覆04/03/2012 10:44:29]雅培4月份有講座, 係會員就可以join啦
    https://abbottmama.com.hk/events.php?action=details&eid=18
    [柑柑回覆04/03/2012 09:42:07]上 baby kingdom 問過其他媽媽, 佢地話唔洗啊 ~
    [Mrs. Sun回覆04/02/2012 23:21:28]雅培媽媽喜康素果個好似入場要帶收據+短訊先入得
    [版主回覆04/02/2012 19:23:45]我無join到雅培媽媽喜康素個講座呀, 不過今日就join咗雅培4月份搞既產前講座呢

    ReplyDelete
  11. 產前班都要爭, 頭暈喇! 咁即係一發現有BB就要開始排? CRAZY! @.@
    [版主回覆04/02/2012 19:24:56]ai~~~~呢個就真係香港地呢, 第時睇怕有排爭呀!!!!

    ReplyDelete
  12. 我o係屯門生, d 講座唔洗book, 就咁walk in 就得~~
    我都差唔多聽哂6個講座~~覺得最有用都係教幫bb沖涼同埋講生產過程o個兩個.....
    之後都冇諗住join 其他o個d lu~~哈哈~~因為我地都太懶啦~~
    [版主回覆04/12/2012 18:28:40]我而家一堂都未上呢, 不過4月尾就會開始上自己係出面報既堂, 如果仲有得早啲讀就好啦, 起碼唔駛大住個肚座咁耐呢,

    ReplyDelete