2012/03/28

升級享受 - 燕窩薑汁鮮奶燉蛋白 (附有食譜)

之一排天氣涷涷地, 最啱就係整番碗熱辣辣既"薑汁鮮奶燉蛋白", 對孕婦嚟講, 鮮奶真係好有益, 而加入薑汁, 對懷孕初期出現既作嘔作悶, 都可以舒緩一吓呢.

呢款甜品簡單又快捷, 想食既真係話咁快就有得食啦. 之前姑仔送咗盒低糖即食燕窩, wakaka, 所以莎拉就將呢個甜品升"呢", 變成燕窩薑汁鮮奶燉蛋白, 好好味呀, 而家諗起都想今晚整嚟食呢.


材料(二人份量):

鮮奶 250ml

蛋白 2隻

薑汁 1.5-2湯匙
砂糖  2湯匙

做法:

(1) 鮮奶微微加熱, 下砂糖待王完全溶解, 熄火備用
(2) 蛋白拌勻, 將薑汁及蛋白加入鮮奶中拌勻
(3) 用篩過濾一次, 之後倒入碗中
(4) 用保鮮紙蓋好碗面, 之後用中火隔水蒸12分鐘
(5) 食時在蛋白面放上即食燕窩即成


11 comments:

  1. 陳太,早安!3/28/2012 12:14 PM

    好想食ar~~~~~~~~^0^好養顏呢~~等我今晚都試下先!
    [版主回覆03/31/2012 11:30:44]呢個真係百食不厭呢, 又方便, 想食幾時都得呀!

    ReplyDelete
  2. ❤木木子❤3/28/2012 3:47 PM

    WA~ 我流晒口水~~~~
    [版主回覆03/31/2012 11:31:04]heehee, 你都整嚟試吓啦

    ReplyDelete
  3. 流晒口水
    [版主回覆03/31/2012 11:31:55]真係諗起都想encore呀!!!

    ReplyDelete
  4. 傻瓜‧菲3/28/2012 5:48 PM

    正呀~~~~~~~養顏又好味喎!!!
    [版主回覆03/31/2012 11:35:58]heehee, "養顏"好緊要呢,,,靚太一定要呢

    ReplyDelete
  5. 好味呀~~~
    [版主回覆03/31/2012 11:36:53]真係好正架, 有益又好味呀

    ReplyDelete
  6. 我嗰日去許x山買左個一樣名嘅勁細碗成$40!等我都試下先!
    [版主回覆03/31/2012 11:39:19]係出面食, 一有"燕窩"呢兩隻字就貴咗好多啦, 自己整, 鍾意加幾多燕窩都得呀!!!

    ReplyDelete
  7. 好想食我整薑汁撞奶成日都唔 set (變咗做薑汁熱奶,都好味不過就是唔同!) 等我試吓加隻蛋白先!
    [版主回覆03/31/2012 11:40:42]我之前都係呀, 薑汁撞奶always失敗架, 所以呢個加咗蛋白成功率會高好多架,,,

    ReplyDelete
  8. 嘩~~第時陶寶b d皮膚一定摸不溜手啦~~~kakaka~~一定好多姐姐爭住摸呀!!!
    [版主回覆03/31/2012 11:41:36]哈哈哈, 咁陶寶b一定好多Girl friend啦,,,,

    ReplyDelete
  9. 我好鐘意食薑汁鮮奶燉蛋白架!! 加埋燕巢簡直perfect!
    [版主回覆03/31/2012 11:47:57]呢個甜品真係好有益呢, 自己整, 鍾意加幾多燕窩都得呀

    ReplyDelete
  10. 嘩.....好正呀!!
    [版主回覆03/31/2012 11:50:07]好好味架, 方便又容易整呢, 一定大細都啱食呀

    ReplyDelete
  11. yummy yummy. i will try this as well.

    ReplyDelete