2012/03/19

陶寶B係B囝定B囡?!!

都成5個幾月啦, 好似仲未話俾大家知究竟陶寶B係囝囝定囡囡呢.

Heehee, 開估啦, 陶寶B係囝囝嚟架!!!!

一開始有咗之後, 謝菲都有問莎拉想係囝囝定囡囡呢, 不過大家都知道如果心中有一個Preference的話, 萬一到時既結果唔係, 咁就會失望呢, 所以莎拉同謝菲口講都係抱住"囝囡都無所謂"既態度. Hahaha, 但係當一知道係囝囝後, 大家不約而同都爆番自己係心中所想, 其實原來大家都係想陶寶B係囝囝呢, 謝菲話囝囝好似無咁多Worry, 加上仲可以同佢玩呢. 

其實係大約3個幾月既時候, 係私家做產檢時, 陳醫生已經話陶寶B好大可能係囝囝呢, 不過因為仲未係太明顯, 所以都唔係百分百限定. 到咗上次係廣華照超聲波時, 個"山"型已經好明顯啦, 連莎拉自己都睇得出呢. 所以係上個星期照結構時, 就睇得清清楚楚, 仲cap咗呢張相出嚟呀, 有"古古"架!!!wakaka!!!


17 comments:

  1. 恭喜, 如你地所願係仔真係好啦~ 我要四月尾先知啊! (除非之前忍唔住走去照!)
    [小藍回覆03/20/2012 19:16:48]早D知可以早D買野~^^ 不過遲D照就準D~
    [版主回覆03/20/2012 18:53:25]heehee, 未知係囝定囡時, 又想知又唔想知, 真係好心緊呢. 咁你有無Preferance想係囝定囡呀?!

    ReplyDelete
  2. 恭喜你得償所願=)
    [版主回覆03/20/2012 18:53:56]heehee, thanks you呀, 真係多謝上天呢.

    ReplyDelete
  3. 李太.大頭蝦3/20/2012 10:53 AM

    哈哈~我都係仔仔
    [李太.大頭蝦回覆03/21/2012 10:30:27]哈哈~到時大家一齊帶埋出來玩呀
    小藍~係呀,龍年真係好旺仔,丁叮係大哥哥喔
    [小藍回覆03/20/2012 19:16:21]真係好多龍仔呢~
    [版主回覆03/20/2012 18:55:16]到時大家既囝囝一家好活潑呢.

    ReplyDelete
  4. ❤木木子❤3/20/2012 11:25 AM

    keke~ 我都知左啦, 下星期要開始寫寫寫~!
    [❤木木子❤回覆03/21/2012 10:00:36]我就係知道你知左, 我先敢係度留言~ keke~!
    [版主回覆03/20/2012 18:56:41]我係小藍個blog度見到你既留言呀, 知道呢個消息真係好開心, heehee, 期待追你個blog啦!!

    ReplyDelete
  5. 開心ing, 咁會plan追個女女嗎??
    [版主回覆03/20/2012 18:57:44]真係開心架!!!如果一仔一女就最perfect啦, 不過暫時老公都係話一個先呢!!!

    ReplyDelete
  6. 傻瓜‧菲3/20/2012 6:40 PM

    囝囝呀~~~恭喜呀!!! 如你地兩公婆所願呀.....陶寶b~~
    [版主回覆03/20/2012 18:58:32]菲, 多謝你呀, 第時陶寶b一定係活潑囝囝呀!!!

    ReplyDelete
  7. 恭喜呀~~~我有左之後人地問都唔敢講鍾意仔定女, 怕萬一唔係bb會唔開心, 但其實老公同識得我耐既朋友都知我一向恨仔^^ 反而老公由始至終都話冇所謂, 仔有仔好女有女好~ 不過知道係仔之後佢反而好大壓力, 驚我同老爺恨左咁耐有咩唔萬一, 又話仔要擔心多d, 女最多擔心佢唔靚…XD
    [版主回覆03/22/2012 22:59:51]哈哈哈, 我老公既想法就剛剛相反呀, 佢就係驚女仔第時大個驚俾人呃, 樣樣嘢都要保護佢多啲, 事事擔心多啲, 相反男仔就算跑趺倒都無咁擔心呢.不過因為自己唔知生一個定係兩個, 所以如果最後只係生一個的話, 都係男仔好啲. 不過點都好, 最緊要BB健康就得啦, 囝囡都會咁鍚佢.

    ReplyDelete
  8. 黃極老師3/20/2012 11:59 PM

    恭喜哂新添一位小公子啊﹗
    [版主回覆03/22/2012 23:00:05]多謝你呀!

    ReplyDelete
  9. 恭喜晒呀!!!真係一索得男~~勁呀!!!
    [版主回覆03/22/2012 23:00:50]Heehee, 多謝你呀, 珍妮!!!

    ReplyDelete
  10. 真係好啦,如你地所願呢!
    [版主回覆03/22/2012 23:01:17]真係開心架, 不過最緊要bb健康就得啦!!!

    ReplyDelete
  11. 恭喜恭喜~~~~可以搵定d男仔名~
    我同小肥肥都成日諗~~哈哈~~
    [版主回覆03/23/2012 21:50:25]我有個friend suggest叫我改陶龍刀呢(short架), 咁如果有陶龍刀, 咪一定要整番把倚天劍?!!!!真係笑C我呀!!!
    [JOCI回覆03/23/2012 13:13:51]唔洗呀~~不過要等阿豆出世夾返8字先改得~~
    我地成日諗d無聊名咋, 陶太郎呀, 陶帥, 陶龍呀咁....哈哈~~諗黎笑下都好~~
    [版主回覆03/22/2012 23:02:23]係呀, 而家我同老公都成日諗中文名及英文名啦. 你改名駛唔駛跟族譜呢?

    ReplyDelete
  12. 一索得男,勁呀!!其實囝囡真係冇乜所謂架!!
    [版主回覆03/22/2012 23:03:14]無錯呀, 最緊要bb健健康康就得, 囝囡都係咁鍚佢呢.

    ReplyDelete
  13. 陶寶b本身個名都好仔丫~ (勁馬後炮XD)咁就好啦,大家都開心,長輩更開心~
    [版主回覆03/22/2012 23:05:22]hahaha, 係架, 所以我暗啞低其實都有少少偏向男囝多啲呢, 所以先有陶寶b呢個名.

    ReplyDelete
  14. 小太太Ivy3/22/2012 11:42 AM

    good呀~
    我都係b仔,其實都明白4大長老係鐘意仔多d~
    雖然自己恨女,但當滿足下老人家都係件好事呀~
    [小太太Ivy回覆03/23/2012 10:08:08]係呀,我諗大部份老人家都係like仔ga la~~
    我都好明白呀而家,最緊要健健康康,仔女都係一樣咁錫~~
    [版主回覆03/22/2012 23:06:08]可能始終老人家都相係囝囝多啲呢, 不過最緊要bb都時健康就得啦

    ReplyDelete
  15. 我中意女仔扮靚靚!:)不過你地都中意囝就好LA!:)
    [版主回覆03/22/2012 23:10:14]其實我都幾貪心呢, 如果可以, 最好一個囝一個囡呢, 不過生完呢個次後, 都唔知會唔會再生呢, 所以最緊要bb健康就得啦

    ReplyDelete
  16. 恭喜一擊即中!~~ 而家肯定左, 可以買男仔BB衫啦~~
    [版主回覆03/23/2012 21:51:34]哈哈哈, 而家真係可以開始狂掃囝囝衫啦!!!

    ReplyDelete
  17. ka ka(金金一族)3/26/2012 5:15 PM

    恭喜!恭喜!bb健健康康.......(輕輕鬆鬆過每一天)
    [版主回覆03/26/2012 19:43:12]多謝你呀 Kaka

    ReplyDelete