2012/03/21

愛心甜品 - 鮮奶紅棗燉雪耳 (附有食譜)

莎拉係一個一向唔多鐘意飲鮮奶既人, 就算而家有咗BB都唔係太接受得到鮮奶呢. 而前兩日謝菲就好鬼馬咁send個message俾我, 話整個好正既甜品俾我呢, 哈哈哈, 原來佢睇咗蘋果日報介紹咗啲好口啱孕婦食既食譜, 所以就整咗呢個"鮮奶紅棗燉雪耳"俾我食啦. 雖然唔係一啲好難整既嘢食, 但係佢咁有心去整啲我容易接受既鮮奶食品, 食既時候真係好窩心呢.


雪耳及鮮奶含豐富膠質及蛋白質; 而紅棗則補血氣, 所以好適合孕婦食架!!!

材料:
鮮奶 500ml
紅棗 6粒 
雪耳  半個
冰糖  少量
做法:
(1) 雪耳浸後洗淨, 切成細朵.
(2) 紅棗浸一會(要去核)
(3) 將所有材料放入燉盅, 燉45分鐘, 咁就食得!

8 comments:

  1. 甜到入心吧
    [版主回覆03/22/2012 23:10:51]放多咗糖, 真係好甜呢...wakaka

    ReplyDelete
  2. 陶爸好細心!知你唔唔飲奶就用第二啲方法令你接受,真係又醒目有錫你~又甜又温暖嘅甜品!唔怪得今日見你又白左又滑左面色好左又靚左!
    [版主回覆03/22/2012 23:16:21]我而家慢慢享受吓呢啲女皇生活呢, 真係要好好珍惜呀!

    ReplyDelete
  3. 好細心又sweet!!
    [版主回覆03/22/2012 23:12:01]呢段女皇既生活真係要慢慢享受吓先得呀!!!

    ReplyDelete
  4. Sweet sweet ^_^
    [版主回覆03/23/2012 21:47:45]哈哈哈, 呢啲係大肚時既特別對待呢,,,,

    ReplyDelete
  5. Pandora 香傭講法文3/24/2012 4:27 PM

    食羗汁撞奶ok 嗎?
    [版主回覆03/26/2012 19:18:22]羗汁撞奶ok呀, 我呢個都有食呢.

    ReplyDelete
  6. 仲可以叫老公煲桑寄生杜仲紅棗茶, 每天一杯就能減輕腰痠背痛和補血氣~~我媽咪都係咁煲俾嫂嫂飲架~~

    材料: 桑寄生, 杜仲各3錢, 紅棗 6粒

    做法
    1. 將紅棗去核後一開二; 杜仲切成條狀, 並將所有材料洗淨.
    2. 水滾後加入材料, 將5碗水煮成一碗水即可.
    [珍妮貓回覆03/26/2012 21:26:57]可以落少許冰糖或者片糖都得, 因為本身紅棗有少少甜味嘛~~如果醫生無講話唔俾你食甜野的話可以落少少囉~~因為我嫂嫂個時血糖太高醫生就唔俾佢落糖~~,但都OK既~~
    [版主回覆03/26/2012 19:25:06]我都見好多人recommand桑寄生杜仲紅棗呀, 等我下令我既下人(即係老公)煲呢個俾我飲先, 但係洗唔洗落糖架?

    ReplyDelete
  7. 老公整比你既, 一定飲得晒啦~~ SWEET!~
    [版主回覆03/26/2012 19:25:50]唔駛我自己動手整就係已經最好啦...

    ReplyDelete
  8. 陳太,早安!3/28/2012 12:12 PM

    嘩~~好好味啊!!^0^你老公真係sweet~~
    [版主回覆03/29/2012 19:23:04]而家仲係女皇呀嗎, 遲啲BB出世就睇怕都無得食啦

    ReplyDelete