2012/04/28

好友飯局 - 板前割煮

好朋友生日, 幾個女仔Friend就可以嚟個Ladies Night Dinner啦. 決定去邊度食飯前, 當然要問一問生日既好朋友想食咩, 點知佢話想食"懷石料理". 莎拉都未食過"懷石料理"呢, 只知道係一個好精緻又好貴既日本料理呢. 於是就上openrice serach吓有咩懷石料理既餐廳, 最後就揀咗呢間係銅鑼環既"板前割煮".
莎拉都知道"懷石料理"唔平呢, 不過真係估唔到係要每位接近4位數字呢. 但係最搞笑就係我呢位朋友, 佢以為"懷石料理"係在舊石上面燒食物(stone grill), 真係俾佢笑C呀, 所以佢食呢餐飯時就勁唔好意思, 因為價錢咁"甘". Heehee, 不過唔緊要啦, 人一世物一世, 咩都要試吓呢, 橫搭我地全部人都未食過, 見識吓咩听"懷石料理"都好架.
莎拉前一晚booking既時候, 餐廳就要confirm是否食懷石料理, 因為師夫需要從日本order食材, 待明天可以空運到港(嘩,,,,咁尊貴, 唔怪之得收呢個價錢啦).
好啦, 終於都嚟到我地4位朋友仔都極之期待既Dinner啦, 莎拉仲帶定相機影相, 點知一開部相機係無memory card (Oh No!!!!!!!!!邊個係上一手用家呀?!!!謝菲你好嘢呀!!!!), 唉,,,莎拉唯有用自己部cheap cheap手提電話影啦.


全set既"懷石料理", 一共有9道菜, 主耍係魚既料理, 賣相精緻就不在話下, 而所有食材都係日本空運嚟, 所以有啲食材真係之前都未見過呢, 最surprise就係個天婦羅, 平時食既好多時都係炸蝦炸青椒等等, 但係呢晚係tempura係炸魚, 炸海膽及一種好之前都未見過既蔬菜, 而家諗起都好想食呀!!!

其實dinner食咩都無咩所謂, 最開心就係當然可以同班女仔Friend傾計, 我地傾到人地鋪頭都要打烊啦, 真係口水多過浪花!!

10 comments:

  1. 4位數字一個人,真係好貴wow...
    [版主回覆05/02/2012 22:49:27]我咁大個女, 都係第一次食餐咁貴既Dinner呢,,,真係可一不可再呀!

    ReplyDelete
  2. tempura係炸魚, 炸海膽及一種好之前都未見過既蔬菜 -> 好想食呀~
    [版主回覆05/02/2012 22:51:03]哈哈哈, 個炸海膽真係諗起都流口水呀!!!! 夏天嚟啦, 所以好容易腸胃炎架, 小心啲呀!

    ReplyDelete
  3. 我而家拎相機出街之前都會望一望有無電話 SD 卡! (因為衰過... :P)

    我而家好怕去日本餐廳, 怕我會把持不住食魚生....
    [珍妮花回覆05/02/2012 23:25:54]哈哈. 我老公都係一樣, 陪我無得食 sushi & sashimi! 如果佢明知我唔食得都喺我面前食的話實在太殘忍 + unacceptable! (佢有問過可唔可以背住我偷食, 我話唔得, 佢有無偷食我就真係唔知啦!)
    [版主回覆05/02/2012 22:55:23]今次都唔係第一次架啦, 所以真係好鬼C激氣呢, 有咩理由唔CHECK 想機就帶出街呢!!!

    ReplyDelete
  4. 傻瓜‧菲4/28/2012 5:29 PM

    好貴呀~~睇個 9 道菜既份量又唔係好多咁喎...夠唔夠GA?? 你肚開始幾大喇.....要影多D相留念呀~
    [版主回覆05/02/2012 22:57:28]我咁大個女, 都係第一次食餐咁貴既Dinner呢,,,真係可一不可再呀! 初頭都以為會唔夠飽呢, 但係最後有碗飯, 所以都飽晒呀!

    ReplyDelete
  5. 4位數字一個人,真係好甘, 但認同你講法人一世物一世, 咩都要試吓
    [版主回覆05/02/2012 22:58:28]我咁大個女, 都係第一次食餐咁貴既Dinner呢,,,真係可一不可再呀!不過如果唔係錯有錯着, 都唔會有機會食呢!

    ReplyDelete
  6. d嘢食真係好靚好精緻呀! 攪到我都想試吓呢, 不過好似貴咗d, hehe!
    [版主回覆05/02/2012 22:59:54]都唔係貴咗啲啦, 係真係堅貴呢, 如果唔係個friend搞錯stone grill同懷石料理, 我諗都唔會有機會食呢.

    ReplyDelete
  7. 嘩, 每位接近4位數字, 真係好豪呀~~當比D好野淘寶食, 抵番啦! ^^
    [版主回覆05/02/2012 23:00:35]我咁大個女, 都係第一次食餐咁貴既Dinner呢,,,真係可一不可再呀! 不過陶寶B有份食, 都抵架!!!

    ReplyDelete
  8. 9道菜都好精緻, 夠唔夠飽呀~~!!
    [版主回覆05/02/2012 23:00:56]初頭都以為會唔夠飽呢, 但係最後有碗飯, 所以都飽晒呀!
    [版主回覆05/02/2012 23:00:52]初頭都以為會唔夠飽呢, 但係最後有碗飯, 所以都飽晒呀!

    ReplyDelete
  9. 正呀!!!!不過你開機無memory card我都試過呀!!!不過就係自己衰~~過完相唔記得左放番入去~~~個一刻真係有衝動係街買一張頂住先呀!!!!(
    [版主回覆05/04/2012 23:01:39]哈哈哈, 我個friend話不如拿拿聲落街買呢, 但係好彩而家有手提電話咋, 衰極都仲可以用電話影相呢!!! 所以以後, 我一定會check相機有無電及memory card, 唔會再俾佢發生同樣事件!!

    ReplyDelete
  10. 陳太,早安!5/06/2012 10:06 AM

    莎拉仲帶定相機影相, 點知一開部相機係無memory card <<<<<<<你老公真係大頭蝦~~~

    ReplyDelete