2012/04/24

與陶寶B一起的日子- WK26 (廣華產檢)

呢個星期又到咗返廣華醫院產檢啦, 今次既Appointment係11:40am, 雖然上次係廣華既產檢好快手, 但係莎拉都知上次係好彩架啦. 不出我所料, 今次等咗成個鍾先到自己, 入到去見醫生都已經係12:40pm啦 (C火啦, 下午仲要趕1:30pm前返到公司, 實遲到!!!!)

今次個醫生同姑娘好Nice呢, 唔似上次個醫生咁Cool. 今次檢查都係先瞓上床, 再用聽心跳機聽BB心跳, 之後就問吓BB有無踢踢. 醫生就用手模吓我個肚(醫生仲話唔好意思,  因為佢雙手有啲凍), 之後用尺度吓個肚既Size, 咁基本上就完成檢查啦.
莎拉起身落床時, 好似平時咁一下正面彈起身, 姑娘就好細心咁叫莎拉以後唔好咁樣起身, 因為而家個肚大, 正面起身好容易會整親脊骨架, 所以起身時要習慣打側起身呀!!!! 多謝姑娘既溫馨提示呀!
另外上次既驗血報告, 大至上沒有問題, 但就有少少貧血, 所以就開咗啲鐵丸俾莎拉, 醫生同姑娘仲千丁萬囑一定要食呀, 如果唔燧對BB及媽媽都唔好架!

9 comments:

  1. 我正面已經起唔到身, 一定要習慣打側起身 ~
    因為唔想個肚用力 ~
    [版主回覆04/26/2012 21:25:33]我而家都係正面真係唔可以用力啦, 不過打側瞓, 起身時都好腰酸骨痛呢,,,

    ReplyDelete
  2. 傻瓜‧菲4/24/2012 3:43 PM

    要準時食藥呀.....又要小心照顧自己呀....
    [版主回覆04/26/2012 21:26:03]真係呀, 所以要好好保重自己呀,,,

    ReplyDelete
  3. 我見宜家好似好多孕婦都話醫生開鐵丸俾佢,是否現代職業婦女身體真係差dd呢...
    [版主回覆04/26/2012 21:34:01]我諗都係啦, 而家個個城市人身體都好差, 所以一到有bb時, 就真係先嚟惡補(我呢啲咪人辨)

    ReplyDelete
  4. 點解有預約都要等成個鐘既? 記住食藥喇! ^^
    [版主回覆04/26/2012 21:38:33]不論私家定政府都係要等呢,,,,真係一個訓練耐性既方法呀

    ReplyDelete
  5. ❤木木子❤4/25/2012 5:18 PM

    食鐵丸要食好多好多好多菜!!!
    我宜家都習慣側身起身, 因為正面會有d 痛呀!
    [版主回覆04/26/2012 21:54:57]咁我又唔知呢, 好彩我平時都係食多多菜呀!!! 如果開始痛就要開始做啲孕婦exercise啦, 我而家都開始係屋企做呢

    ReplyDelete
  6. 我身邊有幾個朋友都要食鐵丸,好多女仔都身體弱?
    貧血嘅人好易暈,要小心啲呀
    [版主回覆05/02/2012 22:38:40]而家好多人都身體唔好呀, 所以如果係Plan想生bb, 最好打好個底先, 咁就好啲呀!

    ReplyDelete
  7. 咁你要好食飯啦~~食d可以補血既食物啦~~知嘛~~~紅菜頭同菠菜好補血架~~你可以試下~~
    [珍妮貓回覆05/03/2012 21:28:57]我媽媽就粟米加紅蘿蔔煲瘦肉囉~~如果你要連肉都食埋就買豬展會滑D~~
    [版主回覆05/02/2012 22:39:38]我都聽人講紅菜頭好呀, 不過唔知可以用嚟煮咩呢?!!

    ReplyDelete
  8. 要準時食藥呀!!
    [版主回覆05/02/2012 22:40:28]Yes madam, 姑娘都係咁叫呢!!!

    ReplyDelete
  9. 為左ar b~~~要乖乖la
    [加利回覆05/05/2012 12:04:05]叻叻媽媽!👍👍👍
    [版主回覆05/04/2012 22:49:41]而家真係每日都乖乖食supplement呢.

    ReplyDelete