2012/04/22

與陶寶B一起的日子- WK25(私家產檢)

近來天氣時冷時熱, 莎拉終於都病咗啦!!!! 雖然沒有發燒, 但係所有感冒既徵狀全部齊晒, 喉嚨痛, 流鼻水, 咳, 今次真係全包宴呀! 最慘莫過於沒食藥等佢自然好, 雖然莎拉有睇醫生, 但係只係睇咗普通既家庭醫生, 所以啲藥都係盡量避免唔食, 不過代價就係咳到傻咗, 連聲都變埋呀,,,最後用咗足足一星期先至好番呀!!!!

雖然呢個星期唔舒服, 但係因為呢個星期番去陳醫生到產檢, 所以都好開心呢, 因為又可以見到陶寶B啦!!!  今次等得比較耐, 足足等咗成個鍾先見到醫生.

一上磅, 今次終於都有進賬啦, 過去2個月重咗6磅, 雖然唔係好多, 但係而家陶寶B都有成0.95kg (即係2磅), 佢依然係中碼BB呀! 陳醫生話唔需要太過介意自己唔多重, 因為最緊要係BB有重到, BB有大隻咗就可以架啦.

今次陳醫生仲照3D超聲波, 等我地睇到陶寶B個樣呢, 不過影相時佢成日郁, 所以面既上半PART影得唔多清楚呀!!! 只係睇到個下巴仔有少少尖尖地, 而個鼻就扁扁地(似莎拉呀!), 見到張相真係好期待陶寶B, 好想見到佢呢!





11 comments:

  1. 原來我地週數差唔多 ~
    不過我要下月頭先產檢 ~ 好心急 :p
    [版主回覆04/26/2012 20:59:39]你預產期係幾時呀?!我係7月23日呀!!! 每次去產檢都好期待架, 因為可以見到BB呢.

    ReplyDelete
  2. 貓女 ✿◕‿◕。 kATHy4/22/2012 4:29 PM

    保重身體啊, 我之前腸胃炎都好驚
    [版主回覆04/26/2012 21:02:00]大家咁話呀, 你都要好好保重呢, 天氣開始熱啦, 真係要小心啲食嘢先得呀!

    ReplyDelete
  3. take care~要快d好返呀!
    [版主回覆04/26/2012 21:02:33]Thank you呀, 我而家好返啦, 不過下次真係要小心啲先得!

    ReplyDelete
  4. ❤木木子❤4/23/2012 10:47 AM

    Dear, 你唔好咁傻豬諗住唔睇醫生先得架!! 你唔舒服要去睇家庭醫生或婦科醫生呀~ 之前我有個朋友就係有左感冒唔去睇醫生, 出左意外, 你要乖乖聽醫生話呀~
    [版主回覆04/26/2012 21:04:22]Yes madam!!!我個日睇咗醫生後, 食咗一次藥就無食呀, 不過下次如果咁唔好彩(touch wood), 我唔會死頂, 我一定會食藥架啦

    ReplyDelete
  5. 傻瓜‧菲4/23/2012 1:30 PM

    休息多D呀.....唔食得藥的話....就要瞓足D...食清淡D~~快D好返呀!!!
    [版主回覆04/26/2012 21:05:30]菲, 我足足用咗一個星期先好番呀, 所以真係要小心啲, 唔病就唔駛食藥啦.

    ReplyDelete
  6. 休息多D呀....小心TAKE CARE, 孕婦生病至辛苦, 唔想食藥,不過又難好,有苦自己知!! 你個醫生幾好可以檢查時照3D超聲波仲睇到陶寶B個樣咁清楚,好羨慕,我個醫生ONLY照2D超聲波........
    [版主回覆04/26/2012 21:10:06]係呀, 小beebee, 真係有苦自己知, 唔食藥又唔得, 食藥又唔想, 所以真係小心保重, 唔病就唔駛食藥啦. 我呢個醫生真係唔錯, 佢知3d都唔駛另外加錢, 抵番晒呀!

    ReplyDelete
  7. 其實唔食藥又唔得, 你睇醫生時, 佢會開D適合孕婦既藥比你架, 果D藥唔怕影響BB架, 當然有好轉就要停藥啦!!
    [版主回覆04/26/2012 21:11:25]我個次食咗醫生開既藥一次就無再食啦, 唔食藥真係好難好呢, 足足用咗一星期先好番呀, 諗起都怕怕呀

    ReplyDelete
  8. hahaaa~ 係喎,下巴尖尖地,好cute咁! btw,天氣又轉,小心d,大肚婆真係不能病呢~
    [版主回覆04/26/2012 21:20:50]係呀, 真係要小心保重, 唔病就唔駛食藥啦

    ReplyDelete
  9. 哎呀!!!咁你要好好保重身體啦~~呢幾日都落微微雨~~更加要小心呀!!!
    [版主回覆05/02/2012 22:41:58]係呀, 莎拉真係唔禁再病倒啦, 因為真係辛苦自己同bb呢,,,

    ReplyDelete
  10. baby is so cute =P
    [版主回覆05/02/2012 22:42:14]heeehee, thanks!!

    ReplyDelete
  11. 下巴尖尖!!!
    [版主回覆05/02/2012 22:43:20]哈哈哈, 唔知到時BB出世係咪都係下巴尖尖呢?!!!

    ReplyDelete