2012/04/14

產前講座 - 優[生]養胎大全

之前係BB Care (康研)報咗個4堂既產前講座, 所以就送咗另一個course叫"優[生]養胎大全"既course. (http://www.bbcare.hk/index.php?page=courseDetail&pageCatId=5&detailId=643). 今次係第一次莎拉同謝菲一齊上堂呢, 大家放工後就一齊上去, 當日全班都full晒, 估計都有50人(大約20對couples). 主講既係一位註冊藥劑師, 內容主要分幾部份, 例如教點樣選擇有機食品, 平時如何選擇有益既食物, BB斷奶期既飲食, 食物敏感及嬰兒疫苗.

哈哈, 入到去課室, 就首先每對Couples一份禮物(最鐘意有free gift架啦), 包括一包有機小麥兒童動物意大利麵, Bioscreen美肌磨沙, Organic baby shampoo及body wash, 有機嬰兒奶粉sample及一支偏酸既純水(for皮膚).

其實課堂既內容都唔錯, 有啲智識唔講真係唔知呢, 講如何選擇食品呢一part, 其實就算沒有BB既朋友, 都可以照住Follow, 相信對身體一定有益呢. 等莎拉drop幾個point同大家分享吓先:

1) 下圖既彩虹飲食表, 每日選擇至少3種顏色既食物進食, 對身體有益.

2) 選擇食物營養密度高既食物( 100代表最高營養密度, 0代表最低營養密度).

3) 懷孕期間注意食魚次數, 因受環境污染問題, 海魚(包括tuna及salmon)會存有微量"水銀"及"二惡英", 而淡水魚就有可能存有"孔雀石綠", 因此食魚時避免食肚位(最肥既位置), 因為呢個部份會積存較多有害物質, 另外每星期食2-3天魚為佳及選擇食細size既魚.

4) 少吃人工化食品eg麵包, 餅乾, 加工肉, 紙包飲品, 醃制食品

5) 莞茜係一種好有益既食品, 它可以幫助排走身體內既水銀.

6) 減少出外用餐

其實上述既呢幾點, 如果跟到, 莎拉都會盡量跟, 唔理佢係咪真係啦, 信一信都無壞呀!

5 comments:

  1. 就算唔係真, 但食多d蔬菜令你同陶寶b健康d都好呀!!!!
    [版主回覆04/22/2012 10:18:01]我都係咁話, 就算係大人跟住呢個飲食守則都係好架

    ReplyDelete
  2. 原來食魚都咁講究!
    [版主回覆04/22/2012 10:20:49]其實我之前都聽過有關食魚既類似守則, 不過而家上完COURSE就更加清楚呢, 所以如果可以跟到, 我都盡量去跟呢

    ReplyDelete
  3. 莞茜原來咁有益ga??我打邊爐都好like ga...
    [版主回覆04/26/2012 20:52:36]真係唔講都唔知咁有益呀, 下次打邊爐可以食叫多啲莞茜啦!!!

    ReplyDelete
  4. ❤木木子❤4/23/2012 10:49 AM

    彩虹餐單幾有意思喎, 我少食藍色呢, 要加油先~
    BTW, 莞茜唔知點煮好.....
    [版主回覆04/26/2012 20:56:43]我前個排就日日都有食藍莓(藍色), 不過近排唔見有藍莓, 所以間唔時就食矮瓜啦!!! 而莞茜我就切碎佢用嚟滾湯, 例如豆腐粒牛肉碎湯(最後加入莞茜碎), 味道都OK架

    ReplyDelete
  5. 蕃薯出現好多次喎, 你要食多D呀!~~
    [版主回覆04/26/2012 20:57:56]小小, 你好好觀察力呀, 居然見到蕃薯出現多次呢, 你唔講我都睇唔到呀!!!

    ReplyDelete