2012/04/09

與陶寶B一起的日子- WK24 (大肚look)

進入wk24, 唔經唔覺都成6個月啦, 即係話懷孕既過程都已經過咗一半啦. 肚皮而家已經大咗好多啦!



呢個星期開始, 晚上瞓覺時, 因莎拉平時都係慣平躺仰睡, 但係而家有時會覺得個肚壓住自己, 好唔舒服, 好似壓住晒啲五臟五腑咁, 所以開始改為側睡就好似舒服啲啦.

而呢個星期同樣覺得, 陶寶B好似向下墮咗好多, 所以成日想"尿尿"既情況都明顯咗, 而家都只係6個月咋, 所以莎拉都知道上述個兩個問題應該會隨住個肚越嚟越大, 問題會越嚟越嚴重及辛苦呢. (做媽媽真係一啲都唔容易呀!!!!)

有時莎拉挺住個大肚子, 肚皮又好緊既時候, 謝菲就會問"係咪好辛苦呀?", 莎拉好感受到謝菲見到我好唔舒服, 但係佢又幫唔到我個種無奈呢!!! 不過見到佢咁關心自己, 真係辛苦啲都會"LUM"晒呢.

雖然大肚既日子有啲辛苦, 不過都有啲開心既時刻呢, 例如有時摸個肚, 會摸到有啲位置特別硬呢, 如果我無估錯, 應該係陶寶B既頭仔或者係"Patpat"呢, heehee, 好鬼得意架!!! 成日諗緊陶寶B係入面做緊咩呢?!!

14 comments:

  1. add oil!!
    [版主回覆04/12/2012 18:31:44]Yes yes yes!!!! 仲有3個多月耍努力呀!!!

    ReplyDelete
  2. ❤木木子❤4/09/2012 10:10 PM

    個肚真係大左好多, 比起你16wk 時, 好時吹波咁吹漲左呀~!
    [版主回覆04/12/2012 18:17:04]呢兩個月個肚真係特飛猛進呀, 個肚大咗幾倍呢,,,

    ReplyDelete
  3. 有時摸個肚, 會摸到有啲位置特別硬呢, 如果我無估錯, 應該係陶寶B既頭仔或者係"Patpat"呢, heehee, 好鬼得意架!!! 成日諗緊陶寶B係入面做緊咩呢?!!.............你呢d感覺我100%認同, 我快8個月now個肚好大肚皮又好緊.......加上水腫,行得比較辛苦,不過一想到bb健康快見到又會好開心!!
    [版主回覆04/12/2012 18:18:14]你講得好啱呀, 就算而家幾辛苦都好, 最緊要bb健康呀,

    ReplyDelete
  4. 李太.大頭蝦4/10/2012 10:30 AM

    我同你相反,以前(一個人時)鐘意側訓,依家反而鐘意平訓,因為條腰無甘酸,暫時無呢種感覺(壓住晒啲五臟五腑咁)
    [版主回覆04/22/2012 10:22:17]我呢2日, 個肚又大咗好多, 成個肚好似扯住扯住咁呢
    [李太.大頭蝦回覆04/13/2012 11:02:27]最近放假食左好多野,個肚又大左
    [版主回覆04/12/2012 18:19:25]咁我估你而家都仲好輕盈呢, bb未開始壓住你.

    ReplyDelete
  5. 嗯~~陶寶b真係一日一日長大呀!!!我媽媽話到後再大摸到佢手仔同腳仔撐出黎咁架~~
    覺得好緊呀!!咁你要搽多d cream啦~~
    陶寶媽加油~~仲有請陶寶爸都加油
    [版主回覆04/12/2012 18:20:14]我都聽人講過遲啲會見到bb出手時, 有個手既型呢, 真係十分期待呀,,,

    ReplyDelete
  6. 個肚大左似返個孕婦啦^_^
    [版主回覆04/12/2012 18:20:55]hahaha,,仲終於有人會讓位俾我啦,,

    ReplyDelete
  7. 個肚真係大左好多呀~~原來咁快已經6個月架喇!~ 加油呀!
    [版主回覆04/12/2012 18:21:40]真係唔覺唔覺就6個月啦, 已經過咗一半呢, 不過真係依然要努力呀

    ReplyDelete
  8. 我個肚最近都大咗唔少呀, 我都知遲啲要打側瞓, 而家開始嘗試習慣, 不過仲係好唔慣啊. (平時習慣攤喺度瞓呀)
    [版主回覆04/12/2012 18:23:06]我初初唔習慣側瞓架, 不過側瞓又真係舒服啲, 所以都可以適應到呢.

    ReplyDelete
  9. 我都習慣平躺仰睡, 不過都訓練緊左側睡, 聽講對 bb 比較好 ~
    [版主回覆04/12/2012 18:24:21]我以前仲衰到爬你度瞓呢, 但係而家都改咗平躺仰睡或側睡啦

    ReplyDelete
  10. 傻瓜‧菲4/11/2012 1:33 PM

    睇呢篇blog....感覺到做媽媽雖然辛苦...但好幸福喔~~
    [版主回覆04/12/2012 18:26:17]真係而家深深咁體會到做媽媽既辛苦呢, (以前真係人地講到唔信呀), 不過懷孕期間, 老公既關心真係都估唔到呢,,

    ReplyDelete
  11. 大王與女王4/18/2012 1:52 PM

    哈...好耐無睇blog....
    媽媽加油呀!
    [版主回覆04/22/2012 10:22:53]Hehe, 仲有3個月, 真係要加油先得呢

    ReplyDelete
  12. 我大肚咁耐都冇咩影過相, 更加冇特別為大肚look 而影相添... 其實都心思思想去影外影, 自然o個隻, 影樓就ma ma 地. 見到你既相, 都係時候同老公傾傾~
    [Tareworker回覆04/22/2012 10:57:17]最衰我地兩個近排公司都好忙, 返到屋企咩都唔想做, 晚晚都出街食咁濟, 所以WEEKEND 都想抖下, 希望過多1-2星期會好D 啦~
    [版主回覆04/22/2012 10:24:37]係架, 就算唔出去搵人影, 叫老公影都得架, 因為當影低啲相, 俾自己同bb一個回憶都好呀

    ReplyDelete
  13. 加油呀!!! 做媽媽真係好偉大呢!!!
    [版主回覆04/22/2012 10:27:12]以前未有bb前真係感受唔到架, 而家就真係feel到"做媽媽真係好偉大"呢

    ReplyDelete
  14. 加油呀! 好好享受呢段日子吧~
    [版主回覆04/26/2012 20:48:22]多謝打氣呀, 我相信到時BB出世後, 我會懷念呢段日子呢

    ReplyDelete