2012/04/08

三點三之選- 藍莓脆脆鬆餅(blueberry muffin) (附有食譜)

係報紙度睇到呢個藍莓脆脆鬆餅(blueberry muffin)既食譜, 加上呢一排街市啲藍莓又平又靚, 就整呢個muffin啦!!!! 橫掂偷懶咗一排既莎拉都好耐無焗蛋糕muffin之類既嘢食啦.
星期六整就最好啦, 因為可以成為3點3既美味下午茶啦!!!
呢個receipe最特別就係面頭加咗啲脆脆, 食落有啲似菠蘿包面上面既脆脆呢, 連平時唔多鐘意食蛋糕及甜食既謝菲都好捧場呢, heehee, 焗起既時候真係成間屋都係牛油既香味, 好正架!!!

材料(24個份量):
鬆餅材料:牛油 170g砂糖 210g蜜糖 22g
雞蛋 2隻
牛奶 210ml
呍呢拿油 2g
藍莓 150g
鹽1g + 奶粉 33g + 低筋麵粉 370g + 泡打粉 25g (預先混合過篩)
牛油脆脆粒材料:砂糖 100g
牛油 120g
麵粉 150g
杏仁粉 50g
做法:
(1) 將製造牛油粒的材料混合, 用手搓成麵團, 用保鮮紙包好, 放入雪櫃雪至硬身, 再切成細粒備用.
(2) 將牛油, 砂糖打至奶白色, 再加入蜜糖.
(3) 將雞蛋分2次加入混合物中.
(4) 將牛奶及
呍呢拿油加入混合物打勻.
(5) 將已過篩之麵粉類分3次加入混合物打勻.
(6) 麵糊打至滑身後加入
藍莓再拌勻.
(7) 將麵糊倒入模內(倒至半滿), 面層鋪上牛油粒, 放入約190c焗爐內焗30分鐘至金黃色.


Tips:

(A) 牛油預先從雪櫃取出, 等牛油可以係室溫變軟, 咁樣可以容易啲同糖打勻.
(B) 除非屋企個焗爐好大, 如果唔係都需要分多次去焗, 所以焗緊期間, 最好將麵糊放回入雪櫃 (我試過放回雪櫃後, 麵糊可以杰身啲, 焗出嚟既效果較好).
(C) 如果家中是使用小型焗爐, 要小心"上發熱絲"(上火)太勁, 最好焗至15-20分鐘(當muffin面已焗起及變成金黃色), 關掉上火可以避免muffin面焗燶.

7 comments:

  1. 好正呀 ^^
    [版主回覆04/12/2012 18:09:31]Heehee, 真係好好味呢,,,而家諗起都想食呀!!!

    ReplyDelete
  2. ❤木木子❤4/09/2012 10:10 PM

    想食....... 耶... 你挑起人地胃口啦~^^
    [版主回覆04/12/2012 18:10:09]heehee, 我最鍾意做魔鬼架啦,,, 食啦食啦!!!

    ReplyDelete
  3. 小豬碧碧4/09/2012 11:32 PM

    OH. 你今天是否都有去聚會的 ? 我居然冇同你相認 !!!
    [版主回覆04/12/2012 18:10:41]我星期個日要返工呀, 所以無去到呢,,

    ReplyDelete
  4. 你攪到我又想整嚟食呀!
    [版主回覆04/12/2012 18:12:19]heehee, 整啦整啦, weekend最好用嚟整嘢食架啦

    ReplyDelete
  5. oh~~可惜屋企冇焗爐~~好似好正咁喎~~
    [版主回覆04/12/2012 18:15:26]有焗爐都好方便架, 得閒可以整吓甜品呢,

    ReplyDelete
  6. 好想食,不過要置返D工具。
    全部留哂係娘家
    [版主回覆04/22/2012 10:30:52]heehee, 係自己屋企整番set啦, 有焗爐真係方便好多呢!!

    ReplyDelete
  7. 鬆餅但面頭脆脆地咁得意,一定要試下,我好鐘意muffin架~
    [版主回覆04/26/2012 21:21:59]我都好鍾意架, 不過而家有咗都唔可以食太多甜嘢呢,

    ReplyDelete