2012/05/18

與陶寶B一起的日子- WK29

之前買買埋埋俾陶寶B既衫仔同褲仔, 係時候襯天氣好就要洗定晒佢地啦, 所以呢個星期就叫工人姐姐洗乾淨佢地啦!!!
哈哈哈, 啲衫仔, 褲仔同口水肩, 件件都細細件, 飄飄吓真係好鬼C得意呢.


今個星期, 有朋友結婚, 所以就出現咗呢個斯文去飲Look啦, 我諗呢個Look都係limited edition啦, 之後都唔會再出現呢, 所以就真係要影底佢呀!


雖然so far莎拉未有出現手腫腳腫既情況(touch wood), 但係腰痛就已經出現啦, 仲要係偏埋一邊既腰骨痛呢, 每當覺得痛既時候, 莎拉就會有奇想, 如果可以而家去做個spa同
massage就好啦!!!!! (發白日夢)

10 comments:

  1. fit ma ma~ add oil!
    [版主回覆05/24/2012 10:06:07]Thanks Gen媽媽!!!

    ReplyDelete
  2. 我開頭都以為自己無乜腳腫,點知著對幾個月前買的新鞋覺得好夾腳囉!行行吓街要即刻買過對新的!
    [版主回覆05/24/2012 10:08:00]哈哈哈, 成機可以去shooping買鞋, 都唔錯!!!! 可能我成日著波鞋, 所以唔覺啲鞋夾腳呢, 不過有時夜晚回家後, 都覺得對腳有少少腫啦

    ReplyDelete
  3. 你好FIT, 無手腫腳腫既情況係好事,我腫腳腫既情況都幾嚴重,好辛苦ING, NOW 期待BB出世!!
    [版主回覆05/24/2012 10:11:07]希望陶寶B錫住媽媽, 遲啲先令到我腫啦. 你都好快生得啦, BB就快出嚟同大家見面呢, 生完之後就輕鬆晒

    ReplyDelete
  4. 李太.大頭蝦5/19/2012 10:13 AM

    甘快洗衫仔.
    我都要開始拉
    [版主回覆05/24/2012 10:14:16]係呀, 要襯有太陽就洗啦, 因為夏天會好多時落雨呢,,,

    ReplyDelete
  5. 陳太,早安!5/19/2012 11:05 AM

    每當覺得痛既時候, 莎拉就會有奇想, 如果可以而家去做個spa同
    massage就好啦<<<<<<<諗下都開心下^0^
    [版主回覆05/24/2012 10:15:44]而家我諗起泰國既Spa呀,,,,

    ReplyDelete
  6. ❤木木子❤5/19/2012 12:10 PM

    你個肚大得好快啦~ 29wk 了~ 加油呀, 準備好走佬袋未?
    [版主回覆05/24/2012 10:20:00]到咗後期, 個肚真係好似吹脹咁呢. 大家都要努力呢, 我都開始準備緊走佬袋!!!!

    ReplyDelete
  7. 好快手呀你!! 買埋洗埋!!
    [版主回覆05/24/2012 10:22:44]因為要有太陽所以襯快快手搞掂佢呢,,

    ReplyDelete
  8. 傻瓜‧菲5/21/2012 9:19 PM

    咁快29weeks喇!!! 加油喔...
    [版主回覆05/24/2012 10:23:37]時間真係過得好快呢, 仲有2個月呢!!!!

    ReplyDelete
  9. YES LA, 又要打側瞓, 呢排起身半身好(備)又瞓得5好, 希望太陽B快D出世
    [版主回覆05/24/2012 10:26:23]我而家都好醒瞓呢, 所以都瞓得唔好呀!!! 真係好期待bb出世啦!!!!

    ReplyDelete
  10. wow 你已經有好充足的BB衫供應俾陶寶b!!!!! ^.^
    [版主回覆05/29/2012 19:31:02]Hahaha, 因為係自己忍唔住手係咁買BB衫呢,,,

    ReplyDelete