2012/05/31

大肚婆奇想之生B後十件想做事情(下)

繼續莎拉既十大奇想下半part!!!

6) 一家三口返加拿大, 重遊與謝菲拍拖時去過既地方

呢個wish期望下年既夏天, 當陶寶B一歲時應該可以實現, 因為謝菲既表弟(當年我地結婚時佢專登飛番嚟做Best Man)下年8月結婚, 而我地一早已答應會出席, 所以如無意外, 到時會帶埋陶寶B一齊番去加拿大呢, 咁就可以一家三口去番當年莎拉同謝菲留下不少腳毛既地方. (莎拉一定要係Downtown食Hot dog!!!!!)

7) 幫陶寶B係麥當當及戶外搞生日會

細個既時候, 莎拉好羨慕啲小朋友可以係麥當當開生日會, 所以幫陶寶B係麥當當搞生日會, 其實只係補償莎拉童年未能達成既願望呢! Heeheehee! 而另外點解想幫陶寶B係戶外搞生日會呢, 因為莎拉可以預備個Pinata俾陶寶B玩呢! 咩嘢係Pinata, 其實係外國既小朋友生日會係好popular. Pinata係一個紙造既公仔, 內裡有好多玩具或糖果, 而玩法係壽星囝/壽星囡先遮住對眼, 然後就好似玩仆傻瓜咁仆爛個Pinata, 咁所有裡面既玩具或糖果就會掉晒出嚟, 而參加生日會既小朋友就會好開心咁去攞啲玩具或糖果呢. 不過我諗玩呢個Pinata, 都要等陶寶B起碼3歲先可以呢, 因為佢都唔夠大力仆爛個Pinata!

8) 食番餐好正既泰國餐(要有生蝦, 蝦餅同咖哩炒蟹)
好耐都無食過啲咁熱毒又辣既嘢啦, 特別係炒蟹呀, 過去既8個月真係一次都無食過呢, 所以而家諗起都口水流呀!!!! 仲有芒果呀!!! I miss you all!!!

9) 與陶寶B一齊整甜品俾謝菲食
好多父母都唔會俾小朋友整嘢食, 因為驚佢地會整親, 不過莎拉覺得係安全既情況下俾小朋友參與整嘢食係一件好事, 當係一件親子活動都好好架. 所以莎拉已經幻想緊當陶寶B有番3-4歲既時候, 同佢一齊整Cookie或蛋糕, 無論個成品好唔好食, 食既人(謝菲)一定好開心呢. 

10) 一家三口去郊外PICNIC及去沙灘同陶寶B玩沙
平時去沙灘, 見到啲肥嘟嘟既小朋友係海邊玩沙玩水, 個情景真係好得意呢, 所以莎拉都對呢個畫面充滿期待呢. 夏天就去沙灘, 咁冬天就去郊外Picnic啦, 莎拉可以準備好晒謝菲同陶寶B鐘意食既嘢, 一家三口應該會好好玩呢.


7 comments:

  1. 飛‧月 - FLY to the MOON5/31/2012 5:51 PM

    Pinata呢個idea好bor,d小朋友見到d玩具糖果一定好興奮~~~ 祝你d願望一一實現~~
    [版主回覆06/04/2012 15:01:32]heehee, 其實pinata呢個玩兒都係莎拉想玩呢, 不過超晒齡, 無得玩, 唯有安排陶寶B代莎拉玩啦,

    ReplyDelete
  2. 傻瓜‧菲6/01/2012 2:59 PM

    奇想多D....好快就一一實現到ga la....
    [版主回覆06/04/2012 15:11:14]係呀, 係呀, 成日無聊諗諗下, 咁個人仲會開心啲呢

    ReplyDelete
  3. HAHA~ 有好多加奇想都應該可以做到
    到時記得數返出黎~ 睇下係味全部實現到~
    [版主回覆06/04/2012 15:12:09]Hehe, 我都會咁諗, 等我半年之後再做一次update, compare睇吓有機多做咗!!!!

    ReplyDelete
  4. 都唔係奇想吖,全部都是 achievable 的:)幻想到好多溫馨場面呢!
    [版主回覆06/04/2012 15:13:07]係呀, 有時真係諗吓都會開心啲呢, 諗吓諗吓時間仲過得快啲呢

    ReplyDelete
  5. ❤木木子❤6/03/2012 5:39 PM

    一定做得到的啦~!!! 好快好快就會一一實現~!
    [版主回覆06/04/2012 15:14:35]係呀, 希望2,3年內可以全部實現啦!!!

    ReplyDelete
  6. Yeah 一定做得到!!!
    [版主回覆06/04/2012 15:15:10]無錯呀, 希望陶寶B可以快啲同我玩就好啦

    ReplyDelete
  7. Pinata真係好好玩喎! 小朋友見到咁多野玩野食一定會好興奮呀! Pinata又可以自己整, 好開心!~
    [版主回覆06/13/2012 22:28:54]其實係自己想玩多呢!小朋友一定好鐘意呢個玩意呢!希望到時啲小朋友會同我呢個大細路一齊玩呢

    ReplyDelete