2012/05/30

大肚婆奇想之生B後十件想做事情(上)

仲有2人個月倒, 陶寶B就會出世, 所以莎拉呢位大肚婆就整咗個Wish List, 希望陶寶B出世後, 可以一一實現呢十件事情!!!!呢十件事未必件件都係奇想, 不過好可能未必可以一下只實現!

1) 一早起床後可以嘆番一杯"兜把星"咖啡
莎拉係咖啡精, 之前每日都一定要飲一杯咖啡, 但係自從知道有咗陶寶B之後, 就真係一滴都無飲呢, 每次行街經過任何一間既coffee shop, 莎拉就會係咁"索", 真係唔飲得都想聞吓呀!!! 不過因為plan咗頭2個月餵人奶, 所以想嘆咖啡呢個wish都要等多4個月先可以啦.

2) 同謝菲出海玩wakeboard
呢幾年既夏天, 莎拉同謝菲都會約朋友仔出海玩wakeboard, 不過睇怕今年都應該玩唔到啦, 唯有寄望下年啦.

3) 同謝菲開咗雪櫃支Moet香檳慶祝結婚2週年

本來支香檳係預備咗係結婚一週年既時候開嚟慶祝飲, 但係一週年已經有咗陶寶B係肚入面, 所以就唯有留係兩週年(綿婚)既時候飲啦.

4) 同謝菲在陽光與海灘下過二人世界嚟個Vacation
係上年年尾既時候, 本來莎拉plan咗今年9月份既時候同謝菲去泰國/馬來西亞嚟一個陽光與海灘既short trip (真係好彩莎拉無玩surprise之前買定啲平價機票咋, 如果唔係真係平買貴用呀). 唔知可唔可以係今年年尾11/12月去到呢?!! 不過又驚到時會唔捨得陶竇B呢, 不過點都要製造番啲二人世界既時候呢.

5) 一家三口一齊去high tea


莎拉好想食甜品呢, 因為懷孕期間都唔太敢食咁多甜嘢, 所以好想high tea呀! 所以呢個wish應該唔難做到!


13 comments:

  1. 祝你如願以償
    [版主回覆06/03/2012 11:09:45]thanks you 阿雀!!!

    ReplyDelete
  2. 一定可以實現既放心啦~~
    [版主回覆06/03/2012 11:10:45]珍妮貓, 希望如願以常啦!!!!!

    ReplyDelete
  3. 一定可以實現!!
    [版主回覆06/03/2012 11:11:41]heehee, 我呢個貪心媽媽, 希望呢啲唔係奢想啦!!!

    ReplyDelete
  4. 傻瓜‧菲5/30/2012 2:56 PM

    好快可以實現GA LA~~~~
    [版主回覆06/03/2012 11:12:43]菲, 希望誠你貴言啦, 我呢位貪心媽媽可以一一如願!!!!

    ReplyDelete
  5. 我見到WISH LIST NO. ONE, 就諗第時陶寶B大個左會唔會好鍾意飲咖啡呢? WAKAKA~
    [版主回覆06/03/2012 11:13:34]haha, 小小, 我都覺得陶寶B一定好鍾意飲咖啡!!!!

    ReplyDelete
  6. 加油..再忍耐下呀,坐埋月就可以啦...
    [版主回覆06/03/2012 11:14:17]係呀, 時間過得好快, 諗諗下就可以一一實現呢

    ReplyDelete
  7. 加油,好快就到啦!
    [版主回覆06/03/2012 11:14:44]Thanks you 呀!時間過得好快, 諗諗下就可以一一實現呢

    ReplyDelete
  8. 好快好快, 講吓講吓就可以實現哂ga喇!~
    [版主回覆06/03/2012 11:15:38]進入最後2個月倒數, 希望係3個月後可以慢慢一一實現呢

    ReplyDelete
  9. 我都期望 BB 快啲大可以去玩呀。 我的 wish list 是魚生壽司!戒酒戒咖啡都 ok, 戒魚生真係 仲有幾個月...... (其實餵人奶都要少食)
    [版主回覆06/03/2012 11:17:47]haha, 我就飲咖啡飲翻夠本, 我諗你一可以食魚生, 真係會食翻夠本呢,

    ReplyDelete
  10. 陶寶b可能好快學識游水,同埋你地去出海哩。high tea未得住,一齊high milk健康d
    [版主回覆06/03/2012 11:18:12]haha, 我都希望陶寶B可以快啲大高, 可以同我地呢到去果度去呢

    ReplyDelete
  11. 呢個wish list 好interesting 呀! 睇落d items 都應該實現到嫁喎, 係有d 可能要多d 時間咁~ 等緊你既下篇~
    [Tareworker回覆06/03/2012 13:27:35]我諗到既wishing list 係o係放產假時做嫁, 其實應該要早d 完成既野, 不過而家做野o個度好忙, 冇時間處理.

    我諗我都要好似你咁整定個list 比自己先~
    [版主回覆06/03/2012 11:20:30]Haha, 我諗每個mom-to-be都有個wishing list呢, 你有無啲嘢係想做架?! haha, 就算唔可以咁快一一實現, 有時諗吓都好開心呢....

    ReplyDelete
  12. 小豬碧碧5/31/2012 10:23 AM

    你真係叻. 我忍唔住. 有照飲咖啡. 不過一星期大概2-3杯. 唔敢日日飲LA
    [版主回覆06/03/2012 11:22:12]我唔敢飲咖啡呀, 因為個醫生連茶都叫我唔好飲咁多, 所以咖啡更加呢, 不過我之後真係會飲翻夠本呀!!!!

    ReplyDelete
  13. hahahaha 預祝你們的奇想可達成!!!!!
    [版主回覆06/03/2012 11:22:50]heehee, karen, 希望誠你貴言啦, 就算唔可以咁快一一實現, 有時諗吓都好開心呢....

    ReplyDelete