2012/07/15

陶寶B既十二朝 (Day12)

話咁快陶寶B就十二朝啦, 湊BB最辛苦既頭一星期已經過去啦. 而婆婆都係十二朝呢一日係加拿大返嚟香港見到佢既第一粒孫!

鬼馬既陶寶B嚟個"小朋友的祈禱"既Pose, 笑C莎拉媽媽啦.



而十二朝呢一日都無進行啲特別儀式, 只係可以派薑醋及通知親朋好友上嚟探BB呢.
  
因為陶寶B早咗出世, 所以啲薑醋都未煲得切呢, 呢啲薑醋都係我生咗陶寶B既第一日先開始煲, 所以呢, 真係咩都要預早準備, 莎拉點都無預到陶寶B會早咗出世呢. 因為開刀既原因, 所以啲薑醋莎拉有符睇無得食呢!!!
 

除咗有薑醋準備招呼親朋戚友之前, 莎拉仲準備咗啲雪茄朱古力, 外國既習俗係生男仔就會派雪茄呢, 不過唔係人人都食雪茄, 所以就買咗呢啲雪茄朱古力呢. Heehee, 因為係男仔, 所以packing係粉藍色, 上面仲印咗"It's a boy"呢, 希望收到既親朋好友會鐘意啦.

10 comments:

  1. 陶寶B的手指仔好長啊~~ 雪茄朱古力好cute, 係邊度買?
    [版主回覆07/18/2012 17:54:17]heehee, 佢啲手指仔真係長過媽媽and爸爸. 啲雪茄朱古力係加拿大買番嚟架, 不過好似龍島都有雪茄朱古力賣呢

    ReplyDelete
  2. 你真有心思呀,連朱古力雪茄都準備埋...
    [版主回覆07/18/2012 17:55:46]因為有啲人未必食薑醋呢, 所以就準備啲雪茄朱古力

    ReplyDelete
  3. 莎拉好有心思呢!bb祈禱嗰張好得意!
    [版主回覆07/18/2012 17:56:38]因為有啲人未必食薑醋呢, 所以就準備啲雪茄朱古力俾佢地呢. heehee, 呢張祈禱相, 我影完之後都笑咗好耐

    ReplyDelete
  4. 雪茄朱古力~~ 正呀11
    話咁快陶寶B就十二朝啦
    [版主回覆07/18/2012 17:57:23]時間過得真係好快架, 雖然好攰, 但見到bb都會好開心呢.

    ReplyDelete
  5. 好快呀!!happy 12days!!
    BB好識擺pose喎
    [版主回覆07/18/2012 19:07:31]時間真係過得好快呢, 話咁快就12天啦!! 陶寶B成日擺啲騎呢POSE就真!!!

    ReplyDelete
  6. 十二日的湊 B 生活如何呢? 你都要好好休息! 開刀傷口仲痛嗎?
    [版主回覆07/18/2012 19:11:00]珍妮花, 而家開刀傷口已經沒有痛, 只係有時有啲酸軟呢. 12日既湊B日子, 真係好BUSY, BB每日不斷Repeat餵奶, 換片及逗佢瞓覺, 所以唔覺唔覺就好快1個月呢.

    ReplyDelete
  7. 我收到這份禮物都會好開心!!
    [版主回覆07/18/2012 19:12:14]Heehee, 朱古力就人人都鍾意泥, 又好睇又好食呢!!

    ReplyDelete
  8. 傻瓜‧菲7/18/2012 3:14 PM

    陶寶B似你定似爸爸多D呀?? 份禮物有心思呀...收到都開心~~
    [版主回覆07/18/2012 19:12:51]我覺得佢似我多啲呢, heehee!!!!

    ReplyDelete
  9. good呀!!!!唔會影響健康~~不過會影響體重囉~~kakaka
    [版主回覆07/21/2012 10:28:30]haha, 莎拉係魔鬼呢, 最鍾意引食邊既朋友食嘢!!!!

    ReplyDelete
  10. ❤木木子❤7/19/2012 4:18 PM

    12朝了, 可以洗頭啦, 哈哈!!
    男仔送雪茄, 女仔送咩好呀? ^^
    [版主回覆07/21/2012 10:32:11]木木子, 我未夠12朝就已經忍唔住洗咗頭啦, 因為見到自己個頭咁樣, 真係頂唔順呀!
    heehee, 生女都可以照送雪茄朱古力呢, 因為收既人一定會鐘意呀!

    ReplyDelete