2012/07/13

陶寶B回家的第一天(Day 4)

係廣華醫院出院都已經係中午時分, 返到屋企就第一次餵佢食奶, 暫時都係餵佢食奶粉先, 唔知係咪佢個咀細及沒有太多力, 加上又食慣醫院啲奶咀(唔洗力都會滴奶出嚟), 所以返到屋企之後食ChuChu既奶咀, 陶寶B就食得好吃力, 不過因為莎拉想之後佢食吓人奶, 所以唔可以俾啲太容易食既奶咀俾佢, 如果唔係到時佢就之後唔很埋身食人奶呢.

第一日回家後既日頭, 陶寶B瞓得好"林", 真係嘈都唔醒呢, 莎拉同謝菲仲話咁幾好呀, 陶寶B都好乖巧呀, 瞓飽就食, 食飽就瞓! 點知到咗深夜時分, 就大件事啦, 陶寶B食飽都唔願瞓, 成晚扭計, 又係度喊, 成晚都無得瞓, 最慘係謝菲第日要返工呢, 真係無晒方法, 心諗"C火啦, 陶寶B如果每一晚都係咁的話, 咁點算呀!!!!" 不過好彩第二晚情況已經有改善, 因為係日頭時, 盡量唔好俾陶寶B太熟睡, 咁佢晚上就可以瞓得甜啲唔扭計啦!

初出世既BB, 好多時都緊握拳頭仔, 真係好得意呢!!!

12 comments:

  1. 陶寶B so cute ar!
    [版主回覆07/15/2012 14:26:13]Leona, 陶寶B唔曳曳時都幾cute, 但一曳時就真係無佢計

    ReplyDelete
  2. 好可愛
    出左院,莎拉媽媽放心晒啦~~
    [版主回覆07/15/2012 14:26:05]圓圓, 而家見到陶寶B係自己身邊真係放心好多,

    ReplyDelete
  3. 李太.大頭蝦7/13/2012 2:54 PM

    幾日人仔已經識揸奶樽拉,叻叻
    [版主回覆07/15/2012 14:26:44]哈哈哈, 睇嚟陶寶B係一名為食仔呢,

    ReplyDelete
  4. 好得意!!!
    [版主回覆07/15/2012 14:27:50]柑柑, 陶寶B唔曳曳時都幾cute, 但一發爛查時, 就真係好惡C呢.

    ReplyDelete
  5. 可愛的小B
    [版主回覆07/15/2012 14:28:09]Capri, heehee, 佢唔曳曳時都幾cute, 但一發爛查時, 就真係好惡C呢.

    ReplyDelete
  6. 哎呀呀!!讚壞左啦~~bb唔好係佢面前讚呀!!!
    [版主回覆07/15/2012 14:29:15]珍妮貓, 係呀, bb真係唔可以讚呢, 所以陶寶b好"樣衰"就真!!!

    ReplyDelete
  7. 小宅女-阿K7/14/2012 10:22 AM

    hello~~~陶寶b~~~~~
    [版主回覆07/15/2012 14:29:37]hello, 阿k媽媽!!!!!

    ReplyDelete
  8. 恭喜恭喜!
    我豆豆上個月都出左世喇!不過揍仔實在太攰,我已經無精神寫blog 喇!
    陶寶B好可愛呀!!^_^
    [版主回覆07/18/2012 17:40:33]我都恭喜你呀, 我見你個BLOG無Update, 都估bb應該已經出世啦, 呢段揍仔既日子真係又忙又攰呀, 不過見到BB眼仔碌碌, 就算辛苦都開心呢

    ReplyDelete
  9. 有啲想懷念咁細粒嘅B
    陶寶B,你好嘛?
    [版主回覆07/18/2012 17:45:15]Aunite Gen, hello呀, 我係陶寶B呀!!!
    而家陶寶B已經隻咗啲啦, 我都已經開始懷念出世時既細粒B呢.

    ReplyDelete
  10. 好可愛呀!!
    [版主回覆07/18/2012 17:47:27]Heehee, thanks ah!!!

    ReplyDelete
  11. 傻瓜‧菲7/18/2012 3:12 PM

    陶寶B好可愛呀...........
    [版主回覆07/18/2012 17:48:10]佢唔曳曳時都幾cute既,,,,,

    ReplyDelete
  12. 陶寶B好可愛呀,我小晴bee都係有時晚上曳,不過見面bb健康好又開心!!!
    [版主回覆07/21/2012 10:20:00]BB晚上唔願瞓真係好惡攪呢, 希望佢大啲會好啲, 等媽媽及爸爸有覺好瞓啦

    ReplyDelete