2012/07/03

與陶寶B一起的日子 - WK35 (影大肚相)

雖然陶寶B已經係WK36出咗世, 但係仲有WK35未寫, 襯我仲記得, 要回一回帶快快手寫埋呢篇懷孕記錄先得!!!
之前一直都唔肯定會唔會影大肚相, 因為一來驚自己影出嚟唔靚, 二來怕謝菲唔會陪我癲呢! 但係最後都決定點都要影一次, 因為都唔知將來仲會唔會生第二個, 影番啲大肚相當作係俾自己一個美好既回憶啦.

一直都對影大肚相無咩特別要求, 只係想簡簡單單, Simple is the best呀嗎!!! 最後就搵番Luva Production影, 即係結婚既影pre-wedding既攝影公司. 一來同佢地已經有默契, 影既時候會free啲, 二來阿石俾咗個special price我地呢, 真係thanks you thanks you呀!!!


可能因為我地曾經係佢地個studio影過pre-wedding, 所以而家再嚟影一次大肚相, 個感覺好特別!!! 好似番咗去當日籌備結婚既日子咁 不過而家肚內已經多了一位新成員.
個晚都影咗差唔多三個鐘, 衫都換咗3套呢, 莎拉都知謝菲唔可以對住個鏡頭影相笑及擺pose咁耐架啦, 不過真係多謝佢最後都陪我影一次呢!!! 期待睇相呢!!!
後記: 好彩莎拉係WK35影咗相咋, 如果安排係WK36先影相的話, 陶寶B既突然出世就令到莎拉影唔到大肚相作留念啦. 

6 comments:

  1. Haha, 可能佢見你35w影得甘開心,又要出黎影!
    [版主回覆07/08/2012 15:35:18]陶寶B一定係唔抵得呢, 所以想快快出世, 等我地同佢影相!!!!

    ReplyDelete
  2. 我都好想影呀......但老公唔想影!!
    [柑柑回覆07/08/2012 15:56:13]去 studio 影差好遠啊 ~
    [版主回覆07/08/2012 15:36:51]我老公初頭都唔想影, 後期我講講吓先願意呢, 不過就算唔去Studio影, 都可以自己出去影吓呢!!!

    ReplyDelete
  3. 幾時有相睇啊 ~
    [版主回覆07/08/2012 15:38:03]我諗過多1,2 個week應該有得睇呀!

    ReplyDelete
  4. 小豬碧碧7/04/2012 11:47 PM

    好彩影得切. haha
    [版主回覆07/08/2012 15:37:54]真係時間剛剛好, 好彩好彩!!!

    ReplyDelete
  5. 李太.大頭蝦7/09/2012 3:32 PM

    bb都算識做,遲一星期出世
    [版主回覆07/11/2012 11:42:36]Hahaha, 都算佢知訂, 唔遲又唔早, 時間剛剛好!!!

    ReplyDelete
  6. ❤木木子❤7/12/2012 5:39 PM

    有無相睇呀? 好期待~^^
    [版主回覆07/15/2012 14:33:09]仲未收到相呢, 所以自己都想快啲睇到呀

    ReplyDelete