2012/07/08

廣華生B記(上)

6月24日4:00am夜晚瞓覺, 瞓到好熟瞓既時候, 突然間"紮"醒, 因為感覺到下體好似有啲暖暖地既嘢流出嚟, 立即彈起身去洗手間, 心諗唔通穿咗羊水?!, 去完小便後, 企起身時, 下體都不斷流出水嚟, 心知不妙呀, 唔通真係而家生得?! 呢個時候, 莎拉真係好擔心, 心諗"閉啦, 而家先得WK36, 咁陶寶B咪早產!!!!".

謝菲見我去咗洗手間唔出聲, 問我又唔答佢, 佢都知有問題, 跟住莎拉就同答佢好似穿咗羊水, 謝菲呢個時候好震定, 反而莎拉就有啲騰雞!!! 好彩走佬袋叫做執好咗, 所以跟手攞銀包, 電話及電話charger就走人入醫院.

4:30am去到廣華醫院, 係急症室登記後, 就有個嬸嬸直接帶去9樓婦產科. 跟住有個姑娘出嚟就問莎拉, 幾點穿羊水, 而家幾多週及老公是否陪產. 之後莎拉就換咗條醫院裙及量血壓, 之後姑娘就叫莎拉係走佬袋攞起包衛生巾(其他嘢就會有人幫你銷入櫃), 然後莎拉就入咗去侯產病房. 而謝菲就只可以係出面等, 無得入嚟見無得入嚟陪!

係侯產病房內, 因為要用儀器聽BB心跳, 所以唔可以用手提電話, 而係出面等緊既謝菲就更加擔憂呢, 因為唔知道莎拉係入面既情況如何.

入到侯產病房後, 莎拉就駁上儀器聽BB心跳及量度子宮收縮, 當如果Feel到BB有郁動就按一下制. 等到大約6:30am就有醫生嚟檢查Check吓係咪真係穿羊水同BB個頭是否向下. 而因為莎拉都未得切做B鏈既檢查, 所以莎拉既Status係unkown, 加上WK36就穿羊水, 唔知道是否有感染, 所以醫生決定打催生針, 不過如果催生18小時後都未得, 咁就係催生失敗, 到時有可能要開刀.

其實係呢個時候, 莎拉好驚陶寶B有事, 因為唔知係咩原因令佢提早穿羊水, 加上佢始終都係未夠WK37(足月), 驚佢會好輕磅, 但係醫生就話基本上WK36, BB既發展已經係成熟, 所以唔需要太擔心, 雖然醫生都係咁講, 但係心裡依然係好擔心!

8:00am食咗醫院既早餐之後, 就行咗出去病房門口揾謝菲, 同佢講聲而家既情況, 之後謝菲就返屋企先, 因為佢要拿拿聲砌張床仔.

9:00am姑娘就嚟幫莎拉整粒"黃豆"準備落催生藥及吊鹽水, 因為之後就要禁食及唔可以落床. 期間一直駁住個儀器聽BB心跳及量度子宮收縮, 觀察住個進度. 落藥後既3小時, 莎拉都仲未feel到任何陣痛, 相比起左右床位既太太們, 佢地真係痛到"典床典席", 但都仲未可以聞笑起, 見到都真係好辛苦呢.

12:00pm醫生再嚟同莎拉檢查, 子宮口有否已經開始變薄, 嘩,,,,,醫生檢查子宮口呢一part真係好痛好痛, 莎拉都不由自主痛到叫咗出嚟, 經檢查後, 落藥後既3小時, 莎拉都未有反應, 所以醫生就將催生藥之劑量加大.

1:00pm到咗探病時間啦, 終於可以見到謝菲啦, 好掛住佢呢, 短短1小時既探病時間好快就過去啦, 謝菲成日都未瞓過呢, 雖然已經叫佢返屋企休息吓先, 但係佢令願係出面座, 辛苦佢啦.

3:00pm開始feel到有啲陣痛出現(個感覺好似Period痛咁), 但係都只係約20-30分鐘才痛一痛, 而同時間感覺到BB個頭開始向下墮, 頂住個恥骨位, 但係莎拉呢一啲痛都仲係好淺層既痛, 因為莎拉仲可以好輕鬆咁係床度睇雜誌, 所以醫生再次加大催生藥之劑量.

6:00pm陣痛開始加密, 大約5-8分鐘痛, 但係都未係太過有規律及陣痛未算強烈. 醫生檢查後就話子宮口已開始變薄, 不過進度依然係好緩慢, 醫生決定再加劑量, 不過已經係加到最大既劑量, 如果到時都子宮口都開唔到, 就要立即轉為開刀.

7:00pm老公係探病時間內既2小時, 陣痛開始明顯咗好多, 每次一痛就捉實謝菲隻手. 每次既陣痛大約維持1分鐘左右, 雖然姑娘已經話呢啲痛未夠劇烈, 但係莎拉已經覺得好痛好痛啦, 果種陣痛真係痛過M痛, 痛起上嚟只可以用深呼吸去減輕痛楚, 嘢都講唔到!!!

9:00pm醫生再次檢查, 最後子宮口都只係開得1度!!!! (頂!!! 我陣痛咗成10小時, 都只係開得1度, 如果要開到10度, 咁咪真係痛到暈!!!!!) 所以醫生都建議開刀生, 因為羊水已經穿咗15小時! 期間醫生就解釋開刀既風險, 例如開刀時有可能會整到BB, 又或者如手術中途出現大量出血便需要切除整個子宮. 雖然醫生已經講咗呢啲情況極少出現, 不過當時莎拉聽完之後都好驚, 唔知點算好, 因為莎拉好驚開刀時會整到BB! 所以醫生再俾多1.5小時俾莎拉, 睇吓子宮口有無機會可以開到3-4度. (不過其實莎拉都知好渺茫, 因為姑娘都話催生藥已經用到盡, 但係進度都係好慢, 所以情況唔多樂觀)

10:30pm經醫生檢查後, 子宮口依然係開得1度!!!! 最後簽字改為剖腹生產! 而姑娘就通知謝菲入嚟病房見吓莎拉及幫莎拉攞番啲私人物品. 其實係呢一刻莎拉係好緊張, 因為咁大個女都未試過入手術室做手術!!! 臨入手術室時, 莎拉仲望住謝菲眼泛淚光呢! (正一傻女!!!!)

25 comments:

  1. 陳太,早安!7/08/2012 3:47 PM

    嘩~~~好緊張啊>0<
    [版主回覆07/15/2012 14:39:43]陳太, 而家自己諗番都覺得好緊張呢

    ReplyDelete
  2. 傻瓜‧菲7/08/2012 3:49 PM

    辛苦了!!! 媽媽真偉大呀....
    [版主回覆07/15/2012 14:39:26]而家自己做咗媽媽, 先真係體會到"媽媽真偉大呀"呢句說話呢

    ReplyDelete
  3. 睇到好緊張呀!!!
    [版主回覆07/15/2012 14:38:32]柑柑, 而家自己諗番都覺得好緊張呢

    ReplyDelete
  4. Pandora 香傭講法文7/08/2012 3:59 PM

    走佬袋. 恭喜晒, take good care^^
    [版主回覆07/15/2012 14:38:00]Pandora, 多謝呀!!!

    ReplyDelete
  5. 睇到好緊張啊~
    [版主回覆07/11/2012 11:53:04]呢個經歷真係畢生難忘呢...

    ReplyDelete
  6. 無啦啦穿胎水真係要 prepare for the unexpected!
    [版主回覆07/11/2012 11:53:55]真係咩都會發生呢, 所以真係要早少少Ready 入院既用品及家中既BB物品

    ReplyDelete
  7. 小豬碧碧7/08/2012 6:21 PM

    最蝕就係咁la. 痛咗咁耐. 居然開刀.......
    不過媽媽就係咁偉大
    [版主回覆07/11/2012 11:55:06]小豬碧碧, 你講得好啱呀, 痛又痛多過人, 真係蝕晒,,,,

    ReplyDelete
  8. 加油呀! 我都睇到好緊張呀!!!!
    [版主回覆07/11/2012 11:57:51]呢個經歷真係畢生難忘呢...

    ReplyDelete
  9. 貓女 ✿◕‿◕。 kATHy7/08/2012 10:29 PM

    嘩嘩嘩, 睇到我好緊張呢
    [版主回覆07/11/2012 11:58:39]我自己寫番出嚟, 都覺得呢個生B過程好緊張呢.

    ReplyDelete
  10. 加油呀........
    好想見下小bb既樣呀..
    [版主回覆07/11/2012 11:59:11]BB好心急見大家呢...

    ReplyDelete
  11. 媽媽真偉大啊~~
    [版主回覆07/11/2012 12:03:40]自己做咗媽咪先真正FEEL到做媽媽真係一啲都唔容易呀

    ReplyDelete
  12. 睇到好緊張呀,你咪痛到無乜休息囉?
    [版主回覆07/11/2012 12:04:22]係醫院頭一晚, 真係痛到無得瞓呢.

    ReplyDelete
  13. 由穿羊水都決定開刀,用左成18小時!!

    媽媽真係偉大!!
    [版主回覆07/11/2012 12:05:16]做媽媽真係好偉大呢, 自己做咗媽咪先真正體會到...

    ReplyDelete
  14. 點會傻女呢~~始終做手術係有一定風險的嘛~~~慶幸你地母子平安~~!!!!
    所以每個媽媽都係好偉大~~因為要抵得住呢種痛~~
    [版主回覆07/11/2012 12:06:42]做媽媽真係唔容易, 由有咗既一刻開始真到生佢出嚟, 真係每日都會擔心, 而家先真正體會到媽媽既偉大呀!!!

    ReplyDelete
  15. 偉大嘅媽媽呀! 不過見到小寶寶就會咩痛都唔記得, 等佢大d一定要講返俾佢知呢!
    [版主回覆07/11/2012 12:07:24]係呀, 只要BB健健康康, 呢少少痛都唔緊要呀

    ReplyDelete
  16. 10個鐘先開一度感覺真係好唔抵呀~哈哈! 想快d睇下集!
    [版主回覆07/11/2012 12:08:11]痛咗成10個鍾, 最後都係改為開刀, 真係蝕底晒呢,,,,

    ReplyDelete
  17. 恭喜!! 期待下集~
    [版主回覆07/11/2012 12:09:22]襯自己仲記得清清楚楚, 已經快快手出咗下集呢

    ReplyDelete
  18. 母親真係好偉大呀...
    [版主回覆07/11/2012 12:09:41]自己做咗媽咪先真正體會到呢...

    ReplyDelete
  19. 李太.大頭蝦7/09/2012 3:39 PM

    哇~痛甘耐先開1度,同小藍差吾多.好驚呀!!!!!!!!!
    睇來我都要勤做運動至得.
    不過好彩你穿水先,如果吾係有排痛(我都想穿水先,痛短d)
    我之前就係驚早產,所以叫c6砌定床仔.
    辛苦過後,依家見bb甘得意,麥痛都抵拉
    [版主回覆07/11/2012 18:50:53]小藍, 我見個啲太太玩完FITBALL後, 真係痛到面容扭曲呢, 我都知一定好痛啦. 你用2hour就可以去生, 真係好快呢!!!
    李太, 其實我開刀後好痛好痛既就大約3-4日, 之後已經好啲, 不過都有啲痛呢, 開刀後, 好多嘢都唔食得, 又唔補得, 所以好麻煩呢, 加上小藍講得好啱, 順產係對bb及媽咪好啲, 復原都快好多架!!!
    [小藍回覆07/11/2012 15:23:41]李太, 痛幾日? 你到時唔會咁唸, 我當時唸下一胎唔開刀唔生!!
    [小藍回覆07/11/2012 15:22:38]李太, 其實順產係對母子都好, 不過開刀都唔一定痛一段時間 有媽媽話唔痛
    [小藍回覆07/11/2012 15:22:14]我連行都唔想行仲話玩FITBALL, 太勁了!! 好在我3度到生只係2個鐘, 老公都估唔倒咁快差D返左屋企
    [版主回覆07/11/2012 12:14:43]小藍, 我見有太太又係穿咗水成18HR, 但係度數開得好慢, 所以無得聞氣呢, 我見到佢都登佢辛苦呀...
    李太, 開得慢定快, 真係因人而異, 不過我見有啲太太穿水後, 去做健身球, 之後好快就開到去生啦, 不過佢做健身球時係好辛苦呢.
    [李太.大頭蝦回覆07/09/2012 16:57:19]所以有得揀,我寧願順產,就算計佢痛幾日,都好過開刀痛一段時間.
    不過有時d野無得揀,bb吾合作,媽媽就要受罪!
    [小藍回覆07/09/2012 16:43:49]李太…我5點已經好似佢7點咁痛…但我凌晨4點先生得, 佢痛左3個半鐘就開刀…T^T 不過開刀之後又痛…各有各慘…
    [小藍回覆07/09/2012 16:32:13]我同丁叮講叫佢遲D穿水…到產前房就後悔喇…人地穿水O個D落晒去聞氣…不過聽講遲穿水生時冇咁痛, 流乾晒先生會好痛

    ReplyDelete
  20. 原來o係待產房都唔一定有氣聞架? 我落去駁左大半個鐘機就上左房…原來待產房都有探病時間?
    [小藍回覆07/11/2012 15:21:10]咁即係原來早穿水都冇用…
    [版主回覆07/11/2012 12:15:30]待產房探病時每次只可有一個Visitor咋. 我見如果度數未開夠係未有得聞氣架.

    ReplyDelete
  21. 醫生檢查子宮口呢一part真係好痛好痛 <==我覺得痛過生BB!! (因我生B都唔係咁痛)
    我十個鐘就開到生得,你真係算開得慢,不過唔緊要,最緊要大細平安,見到可愛小B!!

    [版主回覆07/11/2012 12:17:22]醫生檢查時真係痛到入心入肺呀!!!!不過就算之前幾痛都好, 而家見到bb咩痛都唔記得啦

    ReplyDelete
  22. 睇到都覺得痛呀! 早產未有心理預備, 已經夠緊張, 仲要開埋刀, 你真係好叻女呀!
    [版主回覆07/11/2012 12:18:18]陶寶b唔合作都無法呢, 不過而家見到佢, 真係好開心呢, 所以幾痛都無所謂啦

    ReplyDelete
  23. 我睇到眼濕濕呀~~你好叻呀~~BB一定好鍚媽咪^^
    [版主回覆07/15/2012 11:52:26]希望BB健康快樂, 莎拉媽媽就開心啦.

    ReplyDelete
  24. 貓咪小女俠7/29/2012 5:23 PM

    見到你個blog都覺痛,媽媽真偉大.
    [版主回覆08/07/2012 14:34:59]而家身同感受, 真係真真正正感到"媽媽真偉大"呢句說話呢

    ReplyDelete
  25. 做媽媽真係唔容易~你能夠捱過~真係好叻
    [版主回覆08/07/2012 14:40:12]heehee, 你都好快就可以感受到呢, 為咗bb到時真係咩都可以捱過!!!!

    ReplyDelete