2012/10/22

B的背影

莎拉好時都會抱陶寶B, 所以大部份時間都係正面或側面既角度去望陶寶B, 所以佢既背面就比較少見啦!!!!
好多時都係謝菲或婆婆見到佢呢個小人仔既背影好得意, 所以就影低佢俾番莎拉睇呢, heehee, 人仔細細曲起個身好得意呢.


近來莎拉好鐘意幫陶寶B著呢件衫仔, Heehee, 因為個print pattern係有個背囊仔係背脊度, 佢著起上嚟又真係好似自己咩住個背囊仔咁款, 真係好鬼C得意呢!!!
陶寶B你個背囊仔好似好重喎, 你係咪自己揹咗啲奶奶呀?!!!

7 comments:

  1. 仙蒂小溫太10/22/2012 1:29 PM

    好得意好MINI呀~~~

    ReplyDelete
  2. 以前就成日說女BB有大把靚衫扮靚靚,其實現在男B的衫仔都好有型同好靚了!

    ReplyDelete
  3. 好得意 ~~~ (心心心)
    [柑柑回覆10/22/2012 16:32:00]我叫左媽咪跟你個方法整紅雞蛋 ~ :p

    ReplyDelete
  4. 噫.....我都無影過背脊喎,等我有時間影下先!!
    [柑柑回覆10/24/2012 18:12:45]係 WOR! 等我又影下先 ~

    ReplyDelete
  5. 我每次見到妹豬個背脊都忍唔住笑,因為佢成個婆婆咁

    ReplyDelete