2012/10/20

第一反

前兩日, 陶寶B終於都係我地協助之下, 自己第一次反到身啦!!! (天下第一反!!!)

雖然叫做可以反到身, 但係手仔就未夠力撐起成個身, 所以都未算完全成功! 不過佢自從呢一晚可以反到之後, 佢跟住個幾日就好鐘意玩轉身呢. (可以不同角度望吓人)
哈哈哈, 為咗慶祝呢次既"第一反", 開支Ice Wine高興吓先!!!
陶寶B: 媽咪, 你地大人想飲就飲啦, 唔好借我過橋啦!!!

7 comments:

  1. 成功大反身呀~~~~^^勁呀~
    [版主回覆10/28/2012 17:43:56]見到佢返到身,向大個仔邁進一歩啦

    ReplyDelete
  2. 勁呀,又多一樣既第一次喇!
    [版主回覆10/28/2012 17:45:39]每一樣既第一次,見到都好䦕心呢,嚟緊仲有好多第一次呢

    ReplyDelete
  3. 我朋友的囡囡應該同陶寶b差不多大,都是岩岩識反身呀!
    [版主回覆10/28/2012 17:49:49]差唔多4個月就會隨時都會反身架啦

    ReplyDelete
  4. 話咁快就已經識得反身,bb真係大得快!
    [版主回覆10/28/2012 17:50:58]bb真係大得好快,有時真係好想留住小BB既佢

    ReplyDelete
  5. 我個囡都應該好快黎料....
    [版主回覆10/28/2012 17:53:03]隨時都會反架啦,識反身就期待識座啦

    ReplyDelete
  6. 佢最後一張相個表情XDDDD
    [版主回覆10/28/2012 17:54:17]佢個表情代表個"屈"字!

    ReplyDelete
  7. 叻叻
    [版主回覆10/28/2012 17:56:12]佢而家都係一時反到一時反唔到,睇嚟都要啲時間去慢慢諫下呢

    ReplyDelete