2012/10/08

陶寶B百日宴

上星期10月1日係陶寶B既100日大日子, 唔經唔範就百日啦, 有時諗番起佢初初出世時既小BB樣, 而家真係大個咗好多啦. 一早已經決定攪百日宴, 因為BB比較大所以容易Handle佢, 同埋自己可以安排吓百日宴既嘢呢.
百日宴主要都係請比較close既親戚, 所以人唔多加埋都係一圍多啲, 但係雖然人少少, 都係都想整少少decoration俾啲氣氛(莎拉又一借口去販家). 因為圍數少酒樓俾既房唔大, 所以整banner或welcome board都唔可以, 於是莎拉就簡簡單單訂咗一束氫氣球, 可以用嚟作背景影相. 上網search咗好多間氣球公司, 最後搵咗間係觀塘工業區(係APM後面)既公司(
Mr balloon), 一束baby theme氣球加多一個100日既balloon都係$200, 唔太貴.
Heehee, 好可愛既baby ballon呀.


另外婆婆就預備咗啲紅雞蛋, 不過平時整及食紅雞蛋都搞到成手紅色好唔方便, 所以呢一次婆婆就用紅色玻璃紙包住隻雞蛋好似粒糖咁, 好得意呀!
(婆婆叻叻呀)

經過上次滿月時食飯, 陶寶B一扭計就好難影相既經驗,  所以呢一次百日宴都要plan好當日下午一定要俾陶寶B瞓覺, 因為怕佢夜啲食飯時扭眼瞓呢.

好彩當晚去到酒樓時, 陶寶B好精神好精靈, 仲逐一同所有人影完相, 之後就食奶瞓覺豬啦. 咁大人都可以食吓飯. (陶寶B既皇因浩蕩)

到咗切蛋糕啦, 莎拉媽媽就去番上次訂滿月蛋糕個間Domie(多美), 上次就3D直昇機蛋糕, 今次就訂番個普通啲既蛋糕, 上面有個座係度既BB, 哈哈哈, 不過唔知點解蛋糕師夫就整咗個似小朋友既肥BB出嚟呢!!!

陶寶B都好合作, 到咗切蛋糕時候就又醒咗, 等我地可以一齊切蛋糕影相.

陶寶B見到個肥BB公仔時個樣好搞笑, 好似想講"有無搞錯, 呢個肥B唔係我呢架!!! 我型好多"
陶寶B今晚既表現好叻叻呀, 等我食埋個蛋糕先嚟發爛渣, 好合作呢, 唔通真係過咗百日之後大個囝?!!!

22 comments:

  1. 簡簡單單好開心呀~ HAPPY 100 DAYS!
    [版主回覆10/18/2012 17:15:39]雖然人少少, 但係個個都好開心就OK啦!!!!

    ReplyDelete
  2. 祝陶寶b 100日快樂, 健健康康!
    [版主回覆10/18/2012 17:17:31]多謝呀!!!!

    ReplyDelete
  3. 嘩~~咁陶寶b真係好乖豬喎~~抵錫
    話咁快就100日啦~~€時間真係好快呀!!!之前都仲好似講緊佢剛剛出世咁~~~
    [版主回覆10/18/2012 17:19:50]湊BB既日子真係過得特別快架, 而家唔覺唔覺又一個月架啦. 有時睇番佢初初出世啲相都覺得點解BB會大得咁快呢...

    ReplyDelete
  4. 哈哈~~ 隻眼仔大左好多呀!!
    [版主回覆10/18/2012 17:22:08]Haha, 有時佢係扮大眼仔咋

    ReplyDelete
  5. 哈哈! 陶寶b果句對白配落張相度好好笑! happy 100 days! many more to come!
    [版主回覆10/18/2012 17:22:58]thanks ah!!!
    佢啲鬼馬表情真係好多時都笑c我架

    ReplyDelete
  6. 小豬碧碧10/08/2012 3:56 PM

    咁汽球係點交收 ? 如果唔貴. 我都想要
    [版主回覆10/11/2012 12:34:20]個汽球係自取架, (office係觀塘, apm後面), 不過佢都有送貨, 但就要另外收費呢

    ReplyDelete
  7. 仙蒂小溫太10/08/2012 4:57 PM

    好乖好合作喔!一百日大個仔,要聽聽話話喔
    [版主回覆10/18/2012 17:23:46]hehe, 我會盡量少啲扭計架啦!!!!

    ReplyDelete
  8. 時間過得真係快啦!祝陶寶B快高長大。
    [版主回覆10/18/2012 17:24:14]湊BB既日子真係過得特別快架, 唔覺唔覺又一個月架啦

    ReplyDelete
  9. 啲氣球很不錯呀, 平靚正!陶寶 b 個切蛋糕表情很過癮,若有所思的様子!
    [版主回覆10/18/2012 17:34:20]budget有限所以呢個氣球都唔失禮架
    陶寶b明顯係唔滿意蛋糕上既公仔呢....

    ReplyDelete
  10. 傻瓜‧菲10/09/2012 9:02 PM

    百日宴真係容易HANDLE多D喎...見陶寶B乖乖的同你地影合照....Very good呀!!!
    [版主回覆10/18/2012 17:35:22]相比起滿月真係好好多, 起碼影相都唔似一舊飯呢,,,,haha

    ReplyDelete
  11. 陶寶b同蛋糕影相個表情好搞笑呀!:D
    Happy 100 days!
    [版主回覆10/18/2012 17:38:12]Thanks ah!!!! 陶寶b係好唔滿意個蛋糕公仔呢,,,細細個就識complain, 真係俾佢激c

    ReplyDelete
  12. 陶寶B成日表情多多好得意呀~~
    祝佢健健康康, 快高長大^^
    [版主回覆10/18/2012 17:37:54]米奇, thanks for your blessing!!!

    ReplyDelete
  13. 陶寶b一百曰啦、好開心呀、佢真係表情多多,好過引呀!
    莎拉媽媽好有心思喔!叻叻
    [版主回覆10/18/2012 17:39:14]bb而家愈來愈大就愈多表情, 有時見到佢啲funny face真係好好笑架

    ReplyDelete
  14. ka ka(金金一族)10/12/2012 10:26 AM

    陶寶B 是 ”聰明B”,表情多多,精靈活潑.......

    莎拉媽媽,你好"Fit""正呀......""
    [版主回覆10/18/2012 17:40:12]kaka, 多謝呀!!! 我陶寶b會盡量乖啲, 少啲扭計架啦

    ReplyDelete
  15. 陶寶B望住個蛋糕個樣好好笑..
    [版主回覆10/18/2012 17:40:50]陶寶b真係好唔滿意個蛋糕上既公仔呢,,,,

    ReplyDelete
  16. 紅雞蛋個 IDEA 好好呀 ~~

    陶寶 B 真係好不屑個蛋糕 WOR!
    哎呀, 笑 C 我啦 ~~ XDDD
    [版主回覆10/18/2012 17:43:10]用玻璃紙包紅雞蛋真係方便好多架!!!
    陶寶b真係極度唔滿意個蛋糕公仔呢, 下次媽媽再係買啲肉酸公仔, 我就再俾呢個表情俾你

    ReplyDelete
  17. sandychan090210/15/2012 2:19 PM

    陶寶B大個仔啦~要鍚住媽媽哦~
    [版主回覆10/18/2012 17:44:00]陶寶b話:我會盡量唔扭計,, 不過都係盡量咋

    ReplyDelete
  18. 氫氣球好靚, 莎拉真係有心思~~~ 祝陶寶B快高長大, 身體健康!
    [版主回覆10/27/2012 11:30:25]莎拉都係希望BB第時睇番啲相會鐘意呢,,

    ReplyDelete
  19. 好耐無上blog,估唔到你連BB都生埋,勁!
    Happy Birthday to 陶寶B~祝BB身體健康、聰明伶俐~
    [版主回覆10/27/2012 11:31:31]真係好耐都無見你啦, 哈哈, 有時連我自己都估唔到咁快會有BB呢...

    ReplyDelete
  20. happy 100 days ah!!!
    [版主回覆10/27/2012 11:35:15]Thanks Gen mami!

    ReplyDelete
  21. 而家興左百日宴, 個BB 大個左d, 唔會好似滿月咁成日訓呀, 訓醒左可以 "招呼" 客人, 好好多..
    [Shelley回覆11/01/2012 08:57:49]咦, 咁又係喎, 生完一個月仲係好累, 邊有精神收身哩..嘻嘻, FIT MA!!
    [版主回覆10/31/2012 23:58:35]滿月真係好惡搞,佢一扭計真係無佢符,所以百日就精靈乖巧好多!最重要係搞百日宴,可以俾時間媽收身添

    ReplyDelete
  22. 陶寶b好乖仔呀...
    影哂相先訓覺, 咁就唔會張張相都見唔到對眼....ha~
    我都覺百日宴好d, 因為mama又會靚番, bb又精靈d~~~~~

    ReplyDelete