2012/10/04

與Sophie初接觸


呢隻 Sophie the Giraffe,   莎拉媽媽係陶寶B未出世時就已經買定俾佢啦, 諗住到佢大啲啱用時就READY可以用呢.

等呀等, 終於都可以出場用得著啦. 近來陶寶B真係好鍾意食手手, 俾奶咀佢又唔食, 所以就俾佢試吓食Sophie啦.

哈哈哈, 第一次同Sophie見面就咁狠C咁喉琴, 係咁鍚鍚輟輟Sophie, 陶寶B既First Kiss就咁俾咗Sophie!!!!


呢隻Sophie the Giraffe真係幾好用, 莎拉試過俾其他牙膠玩具俾佢玩, 但係因為玩具重加上BB啲手指未係咁靈活, 所以捉唔住呢, 但係相對呢隻Sophie就輕身好多同埋佢有多隻腳仔, 所以BB比較容易拎到嚟玩呀, 加上Sophie所用既膠比較軟身(用既係奶咀既膠), 所以BB相對容易咬嚟玩, 總算媽媽無買錯呢件玩具, 起碼而家少咗食手手呀.

14 comments:

  1. 呢個時候既bb好鐘意食手手...不過再大少少, 就會少左架喇!!
    [版主回覆10/07/2012 09:54:17]而家佢一得閒就食手手, 真係睇少一陣都唔得呀!!!

    ReplyDelete
  2. 嘩, 佢哋好老友wor!!
    [版主回覆10/07/2012 09:55:22]Heehee, 呢個係佢既Girl friend呀!!!

    ReplyDelete
  3. 已經開始出牙仔了?? 還是BB都喜歡鍚鍚輟輟架?
    [版主回覆10/07/2012 09:56:25]佢未開始出牙仔, 不過就成日好鐘意食手, 所以就俾佢食Sophie好過啦

    ReplyDelete
  4. haaa.....見到新朋友,鍚錫先!
    [版主回覆10/07/2012 09:56:54]媽媽安排俾佢既朋友仔, 所以好熱情咁鍚鍚輟輟呢

    ReplyDelete
  5. 仙蒂小溫太10/04/2012 11:33 AM

    又幾得意,第一次見,等我第時又買隻先!哈哈
    [版主回覆10/07/2012 09:57:30]heehee, 睇定啦, 可能好快有用架啦!!!

    ReplyDelete
  6. 陳太,早安!10/04/2012 3:02 PM

    我都有買比我個朋友仔既囡~~佢地都好鍾意ga~~~^0^
    [版主回覆10/07/2012 10:03:54]好多BB都好鍾意Sophie架, 佢地真係好鐘意拎住嚟鍚鍚輟輟架

    ReplyDelete
  7. 小豬碧碧10/04/2012 3:02 PM

    我想買呢一款呢
    http://www.sophielagirafe.com.tw/product2-3.php
    [小豬碧碧回覆10/08/2012 08:57:48]我買咗LA. 呢款冰冰.係啱3個月以上BB

    係一田同代理都有得買. 我係元朗代理度買. 冇折. $120
    [版主回覆10/07/2012 10:04:36]我係香港無見過呢款呢, 唔知邊度有得賣呢?!

    ReplyDelete
  8. 我的外甥仔勁鐘意咬sophie, 尤其d 腳, 塞入口啱啱好!!! 比牙膠佢都唔咬呀...
    [版主回覆10/07/2012 10:05:47]可能sophie比較軟, 容易入口呀, 所以牙膠就唔咬呢

    ReplyDelete
  9. 我仲未買呀…不過買左條蕉比豆豆!哈哈!
    [版主回覆10/07/2012 10:06:32]我都買咗條蕉比陶寶b, 不過可能佢仲細, 所以未係好識咬呢

    ReplyDelete
  10. 我仔仔都好鐘意咬Sophie 架﹗ 真係愛不釋手
    [版主回覆10/07/2012 10:06:55]Sophie就有如佢個best friend一樣呢,,,

    ReplyDelete
  11. 我地都有一隻. 佢話啲 paint 食落肚都唔驚, 又 made in France, 安心啲! (不過暫時好少俾 bb 玩 - 佢仲細!)
    [版主回覆10/07/2012 10:11:09]我都係見好多人用, 又係外國做, 所以放心俾佢咬咋, 第時你bb大啲就會好鍾意食呢,,,

    ReplyDelete
  12. Mr & Mrs Leung10/09/2012 10:46 AM

    我在法國都買左兩隻送俾人
    [Mr & Mrs Leung回覆10/18/2012 17:29:34]最basic的款同香港一樣, 包裝好似唔同啲, 差唔多平一半
    另外見過有舊牙膠, 有sophie個頭
    [版主回覆10/18/2012 17:11:08]唔知法國個度啲款會唔會多過香港呢?!!!

    ReplyDelete
  13. Heehee~~牙痕啦!好快呀!
    [版主回覆10/18/2012 17:11:56]而家真係又食手, 又食紗巾, 搞到成口都係口水呀!!!!

    ReplyDelete
  14. 我想問可以係邊度買架??
    我都覺得BB會咬既玩具係要買好D既~
    [kiki回覆12/15/2012 14:48:10]thanks~~~~~~~~
    [版主回覆12/15/2012 14:04:34]我剛剛上星期係護協見到有得買, 如果唔係就一田都有

    ReplyDelete