2013/03/25

陶B做運動

"One more two more 蕃薯變菠羅 three more four more 一齊變瘦咗 "
夏天就快到啦, 之前一身收埋既豬肉, 係時候要面對佢啦. 莎拉就搵咗個私家教練同大家一做運動, 有請陶寶B!!!!!

佢會同大家示範3個動作, 第一個就係壓腿操, 呢個動作可以鬆吓腳筋, 記住要好似陶寶B教練咁隻手要盡量掂到腳趾之後要Hold住呀.


第二個動作就係踢腿, 呢個動作可以減吓大脾呢. 陶寶B教練就示範到重點要盡量踢高隻腳呀.


最後既動作就係腿部伸展, 因為做完踢腿操之後一定要releax吓腿部既肌肉架, 記住好似陶教練咁捉住自己既腳hold住一陣之後放鬆就得架啦.


相當大家跟住陶教練做呢三個動作, 大家既腳就會變得靚晒架啦.

1 comment:

  1. 哈哈bb好落力!
    [版主回覆04/03/2013 11:24:55]陶寶b絕對落力過媽媽做運動呢!!!

    ReplyDelete