2013/05/20

BB影寫真 - AlvinYau Production

一直都好想同陶寶B影一輯BB寫真相, 因為仲襯佢而家仲叫做係BB樣, 好想留住呢一刻. 雖然謝菲有部單反機, 但係在家中自己影BB係唔容易既事, 光線係好緊要既因素, 二來同得BB影時, 自己就無得同BB影合照啦, 唔好話影全家幅啦.

不過太貴既影BB package 就唔會考慮啦, target係$800或以下, 仲要全部相俾返我地呢 (真係多多要求!!!!). 最後等了又等, 搵了又搵, 就係ball ball既blog度見到佢係Alvinyau Production (http://www.alvinyauproduction.com/)影咗輯BB相, 效果唔錯, 簡單是最美, 價錢又抵呢.

莎拉都拿拿臨Join咗 $600 既package (原價$888), 45min包3個造型(唔計自己帶嚟既造型), 其中10張相有Retouch, 呢個價錢真係連謝菲都話ok, 一致通過, 就搵Alvin啦.


星期日book咗11:00-11:45, 影既當日陶寶B其實唔多合作, 可能因為又眼瞓又肚餓, 所以影既過程都好扭計呢, 同BB影相真係要預咗有呢啲情況出現呀. 陶寶B最後就揀咗呢4個做型, 包括係扮熊貓, 水手, 狸貓同恐龍.





而Alvin都好nice, 其實佢都有個10個月大既BB囡, 所以佢影相時都好有心機. 而謝菲都讚Alvin 好人, 佢唔似有啲photographer好cool好寸, 佢仲同謝菲分享啲攝影心得呢.

Alvin真係好快手, 幾日之後已經post咗幾張已retouch既相係facebook, 而星期日影相, 星期五已經收到隻cd啦, 真係極度快手. 哈哈哈, 本來package只係包10張retouch相, 不過最後Alvin俾咗24張retouch既相. 而另外其他未retouch既相同全數交回, 真係好正, 可以交俾謝菲再執埋其他相呢. 前後唔駛一星期已經收到隻CD啦, 真係快得緊要呢.

最開心就影到張滿意既全家幅呢, 而家可以揀到張相放係屋企個相架啦.

11 comments:

  1. 600 蚊真係好平喎, 仲影得好好添! 最鐘意佢拎住垃圾桶蓋嗰張!
    [版主回覆06/12/2013 10:55:51]真係幾時都想同小朋友影相, 所以唔可以影得太貴呢, 因為可能好快又會心思思再影, $600 真係good deal呀. 呢個小朋友, 真係有破壞無建設呀, 拎住垃圾桶蓋都好似想食咁

    ReplyDelete
  2. 哩個價錢, 有埋造型, 全部相可以取回, 抵呀!!
    [版主回覆06/12/2013 10:57:40]$600真係好抵, 有时太貴的話, expectation就自然會高, 反而而家平平地, 影出嚟比期望既好好多, 更加覺得抵

    ReplyDelete
  3. 張全家幅真係GOOD!
    [Tareworker回覆05/22/2013 00:50:11]收到啦~ 又係唔洗一星期就收到碟啦~ 滿意呀!

    呢排忙執屋, 未有時間BLOG呀~ 遲D 一定SHARE!
    [版主回覆05/21/2013 23:36:09]你收到Alvin啲相未呀?! 你個啲Good唔good呀?!

    ReplyDelete
  4. 愛美媽媽5/22/2013 11:52 AM

    呢個價錢好吸引...影得仲好好呢~
    [版主回覆06/12/2013 10:59:05]$600真係好抵, 影出嚟仲比預期既好好多呀

    ReplyDelete
  5. 好可愛呀!
    [版主回覆06/12/2013 10:59:28]多謝呀, 艾利絲

    ReplyDelete
  6. 請問點先可以用$600價錢影相?
    [版主回覆05/23/2013 00:20:07]你Like佢facebook先(https://www.facebook.com/pages/alvinyau-photography/120968484595547?sk=info), 而家佢又再有promotion, Plan A 原價$888, 現$600, 你係Facebook度可以contact佢架

    ReplyDelete
  7. 簡單是最美, 價錢又抵呢!!
    絕對認同
    好鍾意個熊貓造型呀
    其實真係好抵嫁,HAHAHA!
    [版主回覆06/12/2013 11:01:26]$600真係好抵, 多謝你推介呢, 如果唔係見到你影既相, 我都唔會搵到呢個咁抵既package呢,,,

    ReplyDelete
  8. 忌廉火柴5/28/2013 11:45 AM

    靚靚呀~ 我D 合照就麻麻地... 嗚~~
    [版主回覆06/12/2013 11:04:51]你啲都好靚呀, 豬脾啲solo相都好得意呢,, 我地都係好彩影到一張滿意既全家幅, 因為其實當時佢已經好扭計架啦

    ReplyDelete
  9. 龍哈仔日記!5/28/2013 1:41 PM

    好靚呀!想問它$600蚊影了幾多張相呀?
    [版主回覆05/30/2013 23:09:14]其實真係影咗300張相, 不過當中係有啲out focus唔靚既, 而佢就幫我揀咗24張相, 所以如果你識執相, 真係好抵, 因為你可以自己執埋其他相.

    ReplyDelete
  10. 好靚
    [版主回覆06/12/2013 11:05:04]thanks

    ReplyDelete
  11. $600 真係好抵!! d 道具服裝都唔錯呀~
    [版主回覆06/12/2013 11:05:36]$600有咁既效果真係no complain!!!

    ReplyDelete