2013/05/12

食果果

晚上當大人食晚飯時, 陶寶B就會座Booster seat圍檯座,  不過只係望住我地食晚, 佢就只可以玩手指, 或者俾少少星星餅佢食住玩. 但而家陶寶B大個啦, 圍檯座唔俾嘢佢食, 佢先無咁蠢呀, 當然開始識得扭計啦, 所以既然陶寶B上排開始出3仔牙仔, 都係時候可以俾佢試吓食啲大少少Size既生果粒等佢自己可以攞住食. 所以第一次俾陶寶B拎住嚟食既就係一條牛油果,


真係食到天一半地一半都不特只, 仲要成塊面及手都係牛油果蓉呢, 呢隻傻豬食到咁上下, 仲要走去用隻有牛油果蓉既手抺落個頭到, 正式成身都係晒嘢.



雖然食得好嗱喳, 不過莎拉覺得俾小朋友食到成面成身既階段係必經既, 起碼佢會自己用手攞嚟食, 如果要佢保持乾淨大人就要餵佢食, 莎拉唔希望養成呢個食咩都餵既習慣, 所以食到好污糟都無所謂, 最多咪用啲時間同佢清潔翻.

試過牛油果之後,  第二晚就試吓火龍果啦, 哈哈哈, 今次就食到多咗幾粒八婆墨係塊面朱到, 見到都笑了呀!



之前整啤梨蓉俾陶寶B食, 但試過幾次都食到好似嘔咁既樣, 好奇怪, 俾陶寶B成條啤梨條食, 佢又食晒呢, 仲人仔細細食咗半個梨呀, 真係估你唔到.

另外近來最新試既就係提子, 陶寶B真係識食, 試過粒提子仲連咗少少皮, 佢識得自己食咗啲肉之後就吐翻啲提子皮出嚟, 真係食得招積!

終極一試, 飄來榴槤之香, 陶寶B我地一齊Share吓啦. 好嘢嚟架, 試吓啦!!!!

陶寶B: 呢舊咩嚟架, 好大陣味呀!!!!!  咦,,,食落又幾好味喎, 咁過癮既!!! 

7 comments:

  1. 哈哈居然食榴槤!
    [版主回覆06/01/2013 11:22:34]我地全家都食榴槤, 無理由陶寶b唔食架嗎...哈哈

    ReplyDelete
  2. 我地都有一舊舊生果咁比TAREBABY 食, 佢仲鍾意食過D 果蓉, 食火龍果+榴槤=>正呀!!!
    [Tareworker回覆06/03/2013 13:46:38]我個 "+" 號有d 誤導... 個意思係分開既, hahah!
    [版主回覆06/01/2013 11:23:24]火龍果+榴槤<===兩溝?!!!未試過呀

    ReplyDelete
  3. 哈哈哈哈...陶寶B一開始食榴槤食到想喊,之後又好似好enjoy咁
    [版主回覆06/01/2013 11:24:55]其實我地俾咩佢食, 佢第一啖都係食到想喊既樣, 方c我地俾藥佢食咁

    ReplyDelete
  4. 榴槤!!! 厲害. 我都唔食, 哈哈!
    [版主回覆06/01/2013 11:25:14]我地全家都食榴槤, 無理由陶寶b唔食架嗎
    [Gen回覆05/20/2013 15:53:56]me too

    ReplyDelete
  5. 火龍果好似唔得住, 好似話d 核會令某D BB 肚瀉架~
    [版主回覆06/01/2013 11:26:25]我兩樣都唔知, 但好彩so far陶寶b都沒有大反應, 穩震起見, 都係唔俾佢食啦,,thanks for your reminder
    [柑柑回覆05/16/2013 16:45:06]提子都係高敏...

    ReplyDelete
  6. 我好矛盾呀,又想佢自己拎住食,又唔想佢整污jo要抹

    不過為佢好都會比佢自己拎
    [版主回覆06/01/2013 11:27:58]係呀, 我都係贊成咁做, 要食就自己拎嚟食

    ReplyDelete
  7. 上次我塞d 榴槤落蜜瓜口度, 佢第一次ok 妹妹下, 但之後比佢聞完再放落口, 佢已經唔食啦, 哈哈!!
    [版主回覆06/12/2013 10:47:08]哈哈, 可能因為聞完先唔想食, 反而一放入佢個口, 甜甜地就佢就會食呢..

    ReplyDelete