2013/06/26

陶寶B facebook page

有留意開莎拉呢個blog既朋友, 或者都會發現莎拉update既次數愈來愈少, 唉~~~~, 真係身不由己呢. 其實莎拉儲儲埋埋有好多嘢想寫想share, 但係奈何每日放工之後要一直陪陶寶B玩, 直至到佢瞓咗先有自己既私人時間, 不過往往都已經係晚上10pm啦.

所以既然係咁, 不如就開個陶寶B facebook 群組啦, 因為一來用手提電話upload 上facebook真係方便好多,  二來有好多陶寶B既相及Video都想post出嚟, 所以就係陶寶B一歲就成立咗佢既關注page.
莎拉每日都會不定時update吓有關陶寶B既嘢, 無論係乖, 曳定係傻, 都會通通share!

有興趣既朋友仔記住Like陶寶B個Page啦.
https://www.facebook.com/taoboab



2 comments:

  1. 我like左喇打blog可以寫得detail d但用好多時間同易出現error, 都吾明yahoo點解吾出apps, facebook始終方便好多, 我諗越來越多mama轉去fb
    [版主回覆07/26/2013 23:05:27]我而家真係少咗update呀, 好彩仲有facebook呢個發明, 學你所講, 如果yblog有apps就好啦, 可以anytime都可以寫blog

    ReplyDelete
  2. like左^^支持陶寶b!!!
    [版主回覆07/26/2013 23:05:42]thanks kiki!!!!

    ReplyDelete