2013/06/24

大個仔一歲啦

To My Dearest囝囝陶寶B:
 
親愛的陶B, 不知不覺今日您已經一歲了, 時間真係過得好快, 一年前既今日, 您呢個曳曳豬, 唔肯乖乖留係媽咪個肚入面多一個月, 總係要早了四週出嚟同大家見面, 您知道嗎, 當時真係打亂了我們的震腳呢!!! 經過18小時的痛, 陶寶B您終於大駕光臨, 今天媽媽還記得第一次抱您時的感動及奇妙感覺呀.
雖然您出世時比較弱小, 但係感恩您後勁凌厲, 今天的您已經係一個健康既大Baby. 還記得初出世時您小小的手捉緊媽媽的手指, 而今天您已經可以開始捉實媽媽的手掌了. 過去的一年, 您給了我們經歷了好多的第一次”, 無論是好或是壞的第一次都已經印在我們腦海中.
您的來臨好像教了我上了一堂課,
您教了我如何當一位媽媽, 我不敢用好媽媽來形容自己, 因自問還有好多地方需學習或是重新學習喔. 陶寶B, 我們要一起努力當一位好媽媽好孩子. 媽媽不需要您十項全能, 我只要您當一個健康及快樂的寶寶便已足夠.

生日快樂, 身體健康, 開心常在.

Love From 莎拉媽媽

7 comments:

  1. 愛美媽媽6/24/2013 11:11 AM

    話咁快就一歲大...陶寶B生日快樂呀!!!!
    [版主回覆06/26/2013 23:25:44]多謝呀!!!

    ReplyDelete
  2. SO TOUCHING!

    陶寶B, 生日快樂~
    [版主回覆06/26/2013 23:26:47]多謝呀!!!
    我都係有感而發呢, 因為過去一年真係好大轉變呀, 我相信Tare mama都有同感

    ReplyDelete
  3. Happy Birthday to 陶寶B!~ 快高長大!
    [版主回覆06/26/2013 23:27:01]多謝呀!!!

    ReplyDelete
  4. 陶寶B~生日快樂
    [版主回覆06/26/2013 23:27:13]多謝呀!!!

    ReplyDelete
  5. 生日快快樂呀~~
    [版主回覆06/26/2013 23:27:31]thanks you 呢!!!

    ReplyDelete
  6. 陶寶b生日快樂呀!ee祝你快高長大,聽明伶俐,聽教聽話!
    [版主回覆06/26/2013 23:28:08]多謝艾利絲ee!!!

    ReplyDelete
  7. 陶寶b日日開心,最緊要健康同孝順父母呀!

    ReplyDelete