2014/06/28

想有PN offer, 真的那麼難嗎?

陶寶B之前interview了差不多9間, 最後都係只有4間waiting list, 但都到了6月份, 開始係facebook見到同齡既小朋友開始去學校攞校服註冊了, 到了今天都仲未有消息, 相信9月份有書讀既願望會落空了. 

我知大家會話好快會有好多有幾個Offer係手既家長放翻啲位出嚟, 但係因為今年龍年實在太高出生率了, 報讀既小朋友又多, PN既學位又少, 就算Waiting list都有好多人. 見到其他小朋友手上有幾個offer, 而自己一個PN offer都沒有時, 心裡一啲都唔好受. 跟住就會自問, 是否自己準備不足? 報得唔夠多嗎? 所選擇的學校策略錯了嗎? 沒有像其他家長給他多安排幾場Playgroup的決定錯了? 點解要龍年生仔呢, 出生率又多又有雙非, 遲多幾年先生咪好囉, 諗得多就開始出現負能量了. 
莎拉都知好多interview進行時, 陶寶B都未能說話而輸蝕了很多, 加上有一半面試都係在20個月或之前進行, 當時陶寶B聽指示既能力都不夠, 表現一定不夠好, 但係沒有PN讀真的好傍偟, 雖然話PN唔係一定要讀, 但就係因為陶寶B說話能力唔叻, 所以先想佢可以返PN, 同多啲小朋友相處而可以改善說話能力, 不過睇怕都係無望了. 現在唯有安排陶寶B由9月份開始一三五返1.5hr既playgroup, 當係PN咁返啦, 希望此方法可以幫助陶寶B發展語言及自理能力啦. 
不過經過此報讀PN失敗之後, 莎拉好怕嚟緊報讀K1失敗, 因為龍年效應, 報K1既小朋友一定好多, 雖然到時面試時陶寶B都大了好多, 但係學校對PN及K1面試要求都不同了, 好多可能大仔做到既佢未必做到, 咁陶寶B會唔會無學校收, 到時無書讀呢?! 報讀下一年K1大作戰好快就開始了, 唉~~~愈諗就愈不安.

16 comments:

  1. 唔好咁負面先。。。N班真係唔一定,PG人少少可能仲令佢容易學到呢!加油呀!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gen媽媽, 不是一定讀PN班既道理我是明白的, 但因為陶寶B說話能力發展嚴重delay, 所以才想佢可以上學呢, 不過而家沒有學位都沒有辦法了, 唯有寄望playgroup同樣可以改善說話問題啦!

      Delete
  2. 其實要一個未足兩歲的小朋友去 interview,結果真是唔代表啲乜,你唔好太介意!PN 有就讀無就返 play group 啦,最緊要是小朋友健康快樂成長,係咪?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 珍妮花媽媽, 我完全明白每一次要一個一歲多啲既小bb去interview, 其實真係等如睇係你既運氣, 就算佢表演唔好我都唔會怪佢, 因為要呢個年齡去面試實在好難.
      不過就係因為陶寶B說話能力發展嚴重delay, 所以才想佢可以上學呢, 但而家沒有學位都沒有辦法了, 唯有寄望playgroup同樣可以改善說話問題啦!

      Delete
  3. k學位多過pn,加油,唔好灰心呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. k位係多, 但人同樣多呢, 我而家已經開始睇了k班的學校資料了, 希望今次順利啦

      Delete
  4. 試下寫信喇, 真係有用架, 我細仔都係龍B, 考PN 全軍覆沒, 後來寫信求到個位番黎呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我部份學校已經寄了求位信了, 可以做的都已做了, 但係暫時都係沒有回音呢, 不過我都已經放棄pn了, 唯有寄望幼稚園啦

      Delete
  5. 唔好諗得咁負面啦, 其實PN 唔一定要讀嫁, 我地決定讀都係諗住到K 時唔一定要要選過, 因為可以直升.

    唔讀PN, 都有好多PG 選擇, 有D 都會有類似PN既課程, 可能仲岩陶寶B 呢~

    ReplyDelete
    Replies
    1. tare媽媽, 我都知pn唔一定要讀, 但係我主要想佢可以入pn班係希望佢可以改善說話發展嚴重delay既問題, 因為始終多些同其他小朋友相處係好好多.
      希望安排佢返pn同樣可以幫到佢啦, 因為我真係沒有辦法了.

      Delete
  6. 傻mama, 明白你感受架, 但龍年確實競爭好大, 無N offer 其實唔係奇, 我都聽過幾個朋友無, 返pg一樣學到好多野, 最緊要淘寶b返得開心, 唔好灰心, 支持你~

    ReplyDelete
    Replies
    1. little k 媽媽, 多謝你鼓勵, 我而家都已經放棄pn了, 希望為佢安排返pg同樣可以幫到佢啦, 寄望嚟緊報既幼稚園可以順利啦

      Delete
  7. 唔好灰心啦,唔係你錯,而係教育制度的錯,雙非的錯,返playgroup我相信都會有相同效果呀,加油!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 木木媽, 多謝你support呀, 我對香港既教育制度真係無話可說了, 而家吁只係報pn都搞到咁, 日後仲有排搞呀. 希望為佢安排返pg同樣可以幫到佢啦, 寄望嚟緊報既幼稚園可以順利啦

      Delete
  8. 唔好灰心, 我地果代都係咁長大. 雖然話依家HK教育環境好唔同, 但我自己都係普通屋村學校出身, 都一樣可以入到好大學有好既事業, 最緊要你教得好, 陶寶B無論讀咩學校, 將來一定會開心成長+對社會有貢獻既 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ms little white dress, 我絕對認同你呀, 我唔需要佢讀什麼名校了, 但我只係但求佢有學校收佢, 不過因為pn學校不足, 所以普通屋村學校都唔容易入呢, 希望嚟緊幼稚園報名會順利啦,

      Delete