2014/12/04

時光倒流16年

Dearest B,
時光倒流16年既今天就係我們開始一起既日子, 回想當日相信您與我都沒有想到16年後我們已經結婚了及有一個可愛既陶寶B呢. 我曾經幻想過如果我沒有決定去Waterloo讀書的話, 唔知道我仲會唔會認識到您呢?! 又如果當日您要搬返來香港, 而我又如果不回來, 相信故事都會有改寫了. 
能夠順利今天還拖住手在一起, 由相識到拍拖至結婚中間經過幾多個決定及遇上幾多個
巧合, 真的多不聲數, 因此會懂得感恩今天的一切.  但願您我年老時, 有一天牽着手時讀到呢一封信時, 會細味如何相識, 約會, 結婚, BB出世,,,,我們的故事. 
PS: 今早收到您Send來的message說Happy Anniversay! 很開心呀, 因為16年內您每一次都記得喔! Love You xoxo!!!  
From b

13 comments:

  1. Happy 16th Anniversary!

    ReplyDelete
  2. 嘩16年啦,happy anniversary!

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks! 真係話咁快就16年啦,,,

      Delete
  3. HAPPY 16TH ANNIVERSARY! KEEP住咁SWEET!

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks a lot!! We can keep work on it

      Delete
  4. 16 年,一起經歷了咁多人生大事!這就是緣份!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 繼續 sweet sweet 啊 :)

      Delete
    2. 多謝呀, 16年既光陰真係唔短呀, 我會Keep going!!!!

      Delete
  5. Replies
    1. thanks ah!!!真係一年sweet一次啦!!

      Delete