2015/05/19

千言萬語

望一望月曆, 不經不覺完來差不多已接受了一年的言語治療. 還記得一年前剛剛開始言語評估時, 陶寶B能講既字真係得十個字之內, 再加上仲要成日流口水. 經過慢長一年, 每月兩次既言語治療, 說話能力已大為進步. 
由以前只懂說十個字, 到而家打開本生字書已經差不多全部識晒了;
由不懂叫媽媽, 到而家已經會說"我愛媽媽". 
與同年齡既小朋友相比, 雖然陶寶B還未能夠口若沿河, 暫時仲未能暢所欲言, 但基本既表達能力已經沒有問題, 莎拉相信陶寶B會繼續慢慢進步, 能夠"千言萬語"既日子一定會來臨架. 

所以如果懷疑小朋友真係有言語發展既問題, 就不要拖延了, 盡快去評估及治療. 因為如果係打算排政府的話, 就更加要快些開始去排, 因為莎拉已經係大半年前排政府既評估, 不過都到而家都仲未有聲氣呢. 
莎拉亦都曾經見過小朋友已經有明顯Under development既問題, 但家長都不去正視問題(或許有逃避既心態), 仲反過來覺得我們個standard是否定得太高呢.  莎拉都認同沒有父母想小朋友有發展問題, 但係事實歸事實, 不想承認還是要去面對的, 與其擔誤治療時間而影響小朋友日後既發展呢, 不如早些去面對先係正確既態度喔. 

14 comments:

  1. 加油陶寶b, 有進步父母已經好開心,ee支持你:)

    ReplyDelete
  2. Hi Sarah,係Little K mama介紹我睇你個blog架!你講得好啱,逃避係解決唔到問題,好彩你咁早就同陶寶B去上治療堂,佢有好大進步呀!
    我個囡都係講野遲,宜家睇緊邊度有得做言語治療,想問下陶寶B係去邊度上堂呀?係單對單定小組?唔該晒 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Cathy Mama, 你小朋友幾大呀?如果真係有明顯delay就不妨去做一做evaluation.
      陶寶b而家係一間叫樂言言語治療中心上堂,一個月2次,每次45Min, 啲staff好nice!你可以去佢地個web page 睇睇
      Www.smileyspeech.com

      Delete
    2. 佢仲有幾日3歲啦,響政府CAC見左言語治療師,話佢理解同表達遲左3個月同半年,同埋主要靠死記我地講啲咩呢。
      淨係一個月2次治療堂夠嗎?定治療師見陶寶B進度好所以可以上疏啲呀?
      唔該晒,我又上佢個網站睇下先!

      Delete
    3. 你排了政府CAC, 咁佢有無安排開始言語治療呀?! 陶寶b都係大約delay半年, 正常呢個年紀說話係句子應該可以"subjet+verb+subjet", 但陶寶b都係大部份係"subjet+verb"或"verb+subjet", 要小朋友說出完整句子就一定要佢地明白及理解先可以應用到.
      每個月見2次係我要求的, 因為每次見完言語治療後, 都會有一些練習要在家進行, 加上每星期上都幾貴呢, 所以我就取個平衡點每個月2次呀.

      Delete
    4. 見左CAC ST,轉介左去排服務但要等一年,上網睇有人share話到時畀幾堂言語治療就會打發你走,所以我宜家都同個女出去上堂呢!
      講句子,你講得啱,我個女係死記我地講嘅說話應用番響同樣情況,真係要佢理解左先得。希望陶寶B都一路keep住進步,加油呀 ^^

      Delete
    5. 我係上個月都終於見到政府ST啦, 評估咗Delay了半年, 而ST就轉介了去社工安排去排早期教育及訓練中心或幼稚園暨幼兒中心兼收計劃, 但係呢兩個LIST都要排起碼1年(幼稚園暨幼兒中心兼收計劃)或2年(早期教育及訓練中心), 真係等佢都Waste gas呀,,, 所有我而家都仲係keep住自己去睇st吧. 希望嚟緊9月開學後會有明顯改善啦.
      Cathy mama你都要加油呀, 小朋友最緊要有進步就好啦, 終會有改善既一天的!!!

      Delete
  3. 陶寶b進步左咁多,好叻叻,加油!

    ReplyDelete
  4. 叻叻呀咁大進步,繼續加油!好彩你發現得早,安排了治療,排政府真是有排等!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 謝謝jennifer姨姨呀!!!!! 係香港好多嘢依靠政府就c得呢,, 所以都係靠自己穩震,

      Delete