2015/12/31

2015年回顧

真係眨下眼又到了年尾, 2015年將快完結, 而家終於明白點解人地會話有小朋友既, 時間會過得特別快, 因為而家再睇番年頭影既相, 陶寶B真係大過仔咗好多. 特別係因為今年陶寶B開始佢上學生涯既第一年.
只係短短9月至12月既幾個月, 但係陶寶B學習上明顯有進步, 雖然自我中心及不聽指揮既情況時有發生, 但係好感恩陶寶B係一個鐘意上學及享受學校生活既小朋友, 每次聽到佢不停唱係學校新學既兒歌, 作為父母既就算聽一百次都不會厭.

另外好感恩既一樣嘢就係陶寶B既語言發展了, 自從開始上K1, 語言發展有明顯既改善了, 雖然可能與一些同齡既小朋友比較, 佢講句子既組織能力可能差少少, 但係作為媽媽既已經好滿足了, 因為回想起佢2歲時唔多識講嘢及不斷流口水而極度擔心既自己, 在過去既18個月不間斷去睇言語治療都係值得既.

希望新的一年, 全家人身體健康, 開開心心就已經足夠了
祝各位Blogger新年快樂, 身體健康喔.

4 comments:

  1. 新年快樂呀, 最緊要健康!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝你呀蛇仔媽, 我都祝你同家人健康快樂呀.

      Delete
  2. 新年快樂呀!我相信陶寶B講野會越來越進步架!加油!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 仙蒂ee, 多謝係呀, 陶寶B同我都會繼續努力架. 我都祝你同BB健健康康!

      Delete