2017/02/03

[送猴迎雞]恭賀新春齊開心

恭喜發財呀各位Blogger, 雖然今日已經係年初七, 但新精頭都係拜年時, 莎拉同陶寶B祝各位小朋友快高長大, 聰明伶俐, 而大朋友哥哥姐姐姨姨叔叔就身體健康, 大吉大利, 龍馬精神. 咁啱今日就係人日, 當然同大家講聲生日快樂, 笑口常開呀. 
查實莎拉就已經係年廿八就已經收爐了, 雖然唔駛返工但就做了十多天既FTM, 全天候同陶寶B玩, 真係仲忙過返工呀. 不過賀年三寶真一定準備好, 年花, 利是, 全盒一早就Ready晒啦. 
莎拉一年才插一次花, 都見得吓人掛, HAHAHA!
全盒細細的, 但莎拉一定要放果啲傳統既糖果, 因為咁先有氣氛呢.
屋企裝飾又點少得陶寶B既賀年勞作呢, 佢條賀年魚都好Colorful喔.
至於食既Robert GO又點少得佢呢, 因為新一年一定要步步高升呀! 
而今年另外就買了一些賀年曲奇模, 所以就整了一些曲奇準備去拜年呀. 
所以嘢都準備好, 就可以去行花市了, 每年花市一定要行吓, 雖然明知真係好迫, 但就係迫吓迫吓先覺得似過年呀. 
不過今年就改行九龍花市, 雖然細啲但對小朋友都已經好夠行了. 陶寶B未見到有氣球時, 個樣完全唔起勁. 
見到有氣球, 你唔係唔買呀?! 小朋友買氣球已經成為行花市既指定動作了.  
就係咁行吓食吓就開心咗一整晚了, 小朋友真係好易滿足呢. 


1 comment:

  1. 我地行花市買左風車呀~ 恭喜發財! 新春大吉!

    ReplyDelete