2017/03/15

[盡情玩]Playright@花展

唔知大家有無帶小朋友玩過Playright呢?玩過一次後,就會不其然咁下次想再去玩,無他既,因為用咁簡單既材料都可以玩得咁開心,又可以自行發揮創意運用材料去玩,自然大人小朋友都玩得開心啦. 不過playright 既活動係不定時舉辦,有啲仲要報名先有得玩,所以莎拉都成日留意住playright 既動態!而呢兩個星期係維園舉辦既香港花卉展覽,逢星期六日就有playright 活動在其中!門票成人$14,小朋友長者$7,入去睇花之餘小朋友仲可以開心放電,正呀!
星期日食完brunch 2pm去到維園都已經人山人海,陶寶B個心根本就唔係啲花度,一路行仲一路問啲遊戲係邊度呀?! 話晒都係到, 俾我地望兩眼好喎.
莎拉都知你心急,所以都無咩點行就一支箭行去playright 既天地了!嘩!一見到啲大波波就衝埋去坐住嚟彈,又轆住嚟玩!
玩都夠就去咗旁邊既紙牌迷宮,呢個迷宮真係又簡單又好玩.
小朋友最鐘意損嚟損去,大人就係外面睇住,自己都好想損入去玩埋一份喔!
我係跳躍進步小朋友呀.
去了幾次playright 舉辦既活動,次次都想玩個用滾輪做既洈瀡滑梯,今次終於有幾會了,人多就一定了,所以大家都乖乖排隊!
莎拉排隊之時,嗲哋就同陶寶B玩其他嘢,呢個轆轆波仔差不多次次Playright 都見到佢!
點樣可以順利由高處轆粒波仔到地面就要動動腦筋,好似建築師咁自己建造呢!
排咗唔駛10分鐘就玩得個滑板啦, 真係勁好玩呀, 唔該有無大人版架?
場內除咗有playright 之外,仲有唔同既機構單位設置攤位,其中一個就係WWF.
小朋友可以排隊畫條鯊魚係手仔度,仲可以學到環保意識添!
睇吓, 條鯊魚游緊埋嚟食咗你呀!!!
有請陶寶B即席輝豪, 係沙度寫仔原來好好玩. 
不知不覺玩到4pm, 而場內既人明顯多咗好多,所以都係打道回府啦!嚟緊呢個星期六日,如果大家無咩節目,仲可以去維園賞花之餘小朋友又可以玩過痛快呢!



1 comment:

  1. 好正,個卡紙迷宮我想像到小朋友會超鐘意玩!!

    ReplyDelete