2017/08/17

[懷舊打機]那些年打機的日子@Gaming Expo

今日既遊戲機質素真係好靚, 相比起從前細過玩既遊戲機真係差天共地,但唔知點解對童年既遊戲機總是有份情意結,泡泡龍,熱血排球,bomber man, 桃太郎就是伴著莎拉成長的,你還記得細個時打過既遊戲機嗎? 
近日理工大學就舉行咗一個懷舊遊戲機展,活動除左展覽仲有大量遊戲機任玩呢!
估唔到陶寶B第一次嚟大學唔係上堂而係打機呢!平時莎拉係唔打機架,所以陶寶B都無咩點打機,但係佢一聽見可以去打機,佢就仲興奮過莎拉呢!場內有啲遊戲機真係見都未見過,真係分分鐘大年紀過莎拉喔!
街霸你無理由未玩過,all you get, 估唔到今日係咁玩呢!
陶寶B對啲用手制玩既game未係可以控制到,所以玩玩吓都無引. 相反佢一見到用軑盤玩既賽車遊戲就好enjoy, 仲估唔到佢居然可以玩到有time extension 添呀!
孖寶兄弟簡直係經典,到了今時今日都仲有得玩!
不過要數經典中既經典就一定係食鬼,莎拉印象中第一之玩既game好似就係食鬼了!
估唔到兩父子會咁早就一齊打機呢!
莎拉細過時就最鐘意同朋友一齊玩bomber man架啦,我仲記得好似最多可以四個人一齊玩添.
 玩咗咗多遊戲,莎拉最鐘意就係用呢個巨形紅白手制打機,一人一邊一齊合作,真係好攪笑呢!
任天堂紅白機係好多人童年既回憶呢. 
可惜呢個活動只舉辦一個weekend, 如果可以長啲就可以俾多啲人玩吓懷舊遊戲機呢!



No comments:

Post a Comment