2015/02/05

開心ing@嘉年華

 2015/2/1
上年聽到闊別香港多年既AIA嘉年華會再係香港舉行真係開心到飛起, 因為上次嘉年華已經係起碼5年前既事了! 其實有啲人話"唓,,,其實嘉年華有咩特別姐, 機動遊戲又唔夠主題公園既咁好玩, 要玩不如去迪迪尼或海浪公園咪仲好", 嘉年華又點同主題公園呢, 一來嘉年華既氣氛比起主題公園好好多, 二來係中環高樓大廈包圍下玩機動遊戲不知幾特別, 三來唔知點解置身係嘉年華好有荔園Feel (opps,,,一提荔園就曝露自己係老餅了,,,), 加上呢個嘉年華係期間限定, 今次舉辦之後都唔知下次係幾時啦, 所以點都要同陶寶B玩番一次.
之前都已經做定功課睇過不少Blogger既comment, 叫呢個AIA嘉年華做"燒錢嘉年華", 所以都已經俾晒心理準備給謝菲等佢知玩咩都貴架啦, haha!!! 一早食過早餐就向AIA嘉年華出發啦!!!


雖然係星期日, 但因為時間好早, 我地去到剛好11am(剛剛開門), 所以場內既人真係好少.

大人入場費($125包10個tokens), 而三歲以下小童免費入場架.

入到場內首先行一個圈睇吓有咩之後先決定點玩. 場內合適小朋友玩既機動遊戲大約有6-8個, 不過好多既高度要求都要0.9m或以上架, 不過就算夠0.9m都要大人陪同玩呢, 所以每玩一個機動遊戲就要雙倍既token, 都咪話唔"燒錢"呀 ($10為1個token).

其實陶寶B都唔係好識揀想玩咩, 問佢玩唔玩, 佢樣樣都答玩,,,咁點呀!!! 見到有得騎馬仔, 就玩呢個啦 (1大1細實惠6個tokens), 因為時間仲好早基本上係無人玩, 所以操作員哥哥好好人, 等我地騎上馬仔, 影相影到夠先開動機器呀. YeeHa!!!!!呢個cow boy騎得唔錯呀!!

玩完呢個行過見到有反抖車王既機動遊戲, 好可惜陶寶b未夠4歲唔玩得呀(後來發現其實夠0.9m就可以玩呢), 所以陶寶b知道無得玩之後就爆喊呀!

好彩行行吓有個好高好高好高既哥哥, 陶寶B見到仲乜咁高既, 之後就引開咗佢既注意力唔記得咗反抖車王了.

場內有好多影相板, 影得最好就係呢張呢!

場內除咗有機動遊戲及攤位遊戲之外, 仲有兩個mega既吹氣滑梯, 不過陶寶B無玩到, 因為近來既流減病毒多, 怕呢啲Game多小朋友玩容易交叉感染.

見到有個轉轉機動遊戲好似好得意, 不如就玩呢個啦 (1大1細又係實惠6個tokens), 不過可能個圈有啲細, 所以其實係轉到莎拉有啲頭暈呢.

另外有個3D倒轉影相區都好得意架, 有人專門影相後就會SEND去你既Email, 好方便呢, 如果一大班friend影就仲過癮.

玩咗咁耐係時候要醫吓肚, 場內有中式(燒賣, 腸粉, 潮州粉果, 荷葉飯).

 西式 (Hamburger, hotdog, pizza, pasta, spanish), 選擇都幾多, 最重要係價錢係出奇地唔貴呀, Hamburger ($30), penne with meat sauce ($35), 相比起平時係主題公園內既嘢食真係平好多囉! 而最驚喜就係有spanish paella西班牙海鮮炒飯($35)!

雖然佢唔係好正宗, 但係好好味道, 陶寶B自己都食咗大半碟, 最難得係食完唔口乾呀.

食飽飽就繼續玩啦, 唔好俾佢停呀!!!

 謝菲見到啲攤位遊戲手痕話要玩, 莎拉同陶寶B就睇佢表演, 好可惜, 最後玩咗10個Tokens都係空手而回.


嗲嗲贏唔到公仔俾你呀, 我錫翻你一啖補數啦!!! (明顯地陶寶B唔收貨呢!)

之前未嚟之前見到嘉年華內有個室外溜冰場, 真係好想玩呢, 不過最後都係無玩, 因為一來真係唔平, 一家3口玩一轉就要18tokens (20分鐘: 大人6tokens, 小童4tokens, 小海獅2tokens), 二來其實莎拉同謝菲唔係好識溜冰(真失禮), 三來小朋友要帶頭盔, 而陶寶B就一定唔肯帶頭盔, 所以最後無玩呢, 慳番!!!

不過話明係燒錢嘉年華, 又點會放過你個銀包呢. 係門口入場位有個高塔旋轉sir滑梯!

呢個莎拉想玩好耐, 又點可以錯過呢. 一大一細就咁sir一sir就盛惠8個tokens, 呢個先係終極燒錢皇呀!!!不過又真係好好玩! 陶寶B自己拎住張墊排隊等Sir!!

媽咪好好玩呀, 可唔可以玩多次呀?!

 其他係莎拉想玩至真, 所以最後都忍唔住要同陶寶B玩多一次(敗家王!!!!)

 最後平來好想一家人玩Merry-go-around, 但係陶寶B已經出現倦意啦, 所以影張相當玩咗啦.

歡樂既時光過得特別快, 又係時候講bye bye, 希望下年都會再有嘉年華啦!!

臨走之前, 仲係新既摩天輪下食咗個軟雪糕嚟完結開心既一天.
好好味呀, 如果日日都有得食就好呀!!!! (發緊夢中!!!!)

2 comments:

  1. 燒錢嘉年華真係令人又愛又恨呀

    ReplyDelete
  2. yeah,玩得開心燒吓又有咩所謂!
    我都好鍾意玩高塔旋轉sir滑梯

    ReplyDelete