2015/05/14

被"寵幸"的玩具

2015/05 
一直以來陶寶B每晚瞓覺都不是特別需要物件或公仔去陪瞓覺, 佢最需要陪瞓既就只有媽咪或嗲咃, 無呢兩個人就唔多掂. 但不知何解由呢個月開始, 每晚瞓覺前佢一定要攞住一些東西或物件先肯上床瞓覺. 
而呢些東西或物件真係咩都有, 例如係故事書, lego, 車仔, 波波, 真係應有盡有, 不過被"寵幸"(^O^)既東西大多係臨瞓前所玩既/所睇既物件. 
其實陶寶B攬住玩具瞓覺都不是一個大問題, 好多時莎拉都會襯佢熟睡時拎走件玩具, 點知試過有幾次陶寶B半夜扎醒時都仲記得件玩具, 真係估唔到小朋友係咁好記性呢. 

6 comments:

  1. 我個囡都試過要玩具/公仔陪瞓,但我拒絕, 同佢講玩具/公仔只可以係廳玩唔可以上張床,好彩佢肯放棄咋! 而家佢冇再要求了

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fanny mama, 咁我咪開錯了個頭囉!早知就唔俾佢啦

      Delete
  2. 我畀左隻兔仔包包陪訓,佢宜家要訓覺就會去攞隻兔仔。我覺得唔係一件壞事呀,令佢訓覺更有安全感。反而好想知佢幾大先唔要兔仔呢?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我其實本來都有隻兔仔俾陶寶b架, 不過佢興趣唔多大, 就算攞走隻兔仔都無所謂. 你都講得好啱呀, 陪瞓既物件係會有仲安全感呢, 只要件物件唔影響佢瞓覺我都由得佢了

      Delete
  3. 大爺都係晚晚揀一件玩具拎入房一齊瞓架架!hahaha
    不過佢無陶寶b咁半夜唔見左要搵返.........

    ReplyDelete
    Replies
    1. 無晚係一堆玩具揀一件玩具, 咁咪好似選美會揀靚女咁,,,,,^o^

      Delete